• Anonym (Milf hunter)

Hår i röven 30+ kvinnor

Har haft sex med två 30+are som varit orakade. Ena hade hår runt analen och upp efter skåran och den andra hade en helt hårlös och slät rosett.

Om ni inte skulle raka er eller är orakade.

Vad är vanligast?

Om ni är utan vart slutar det isf och är det vanligt att det växer hår en bit uppefter skåran?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hår i röven 30+ kvinnor
  • Anonym (avskyr kroppshår)

Har väldigt mycket hår och ganska grovt både mellan skinkorna, i skåran och en bra bit ut på skinkorna. Även baksida lår och bikinilinjen. Rakar oftast, har vaxat i perioder men skitjobbigt med utväxten inflammationer i hårsäckar och rakstubb.
    Skulle gärna sluppit eftersom det har påverkat mitt sexliv otroligt mycket och gjort spontansex omöjligt speciellt med nya partners. Har ljus hy och ljust hår på huvudet men kroppshåret är mörkare speciellt i könsregionerna.

• Anonym (Hoeflins lilltå)

Den man som bryr sig om det kan hålla sig borta från mig och stanna i sin trånga lilla värld med de beklagansvärda bimbos som orkar lägga energi på rumphår.

Vi andra bygger framtiden så länge.

Tack på förhand.

• Anonym (Milf hunter)

Vill inte att det ska tydas på om det är positivt eller negativt.

Bara en undran och smaken är som baken.

• Anonym (Milf hunter)

??

• Anonym (Bibbi)

Har hållit på och rakat mig i 20 år och tror inte att jag har haft full utväxt sedan jag började! Men eftersom jag har ganska mycket kroppsbehåring för övrigt om jag inte tar bort det så antar jag att det skulle bli rätt mycket mörkt, långt, hår i hela skåran!

• Anonym (man)

Är man med väldigt mycket och mörkt hår på stora delar av kroppen. Är 30ish och fick för första gången kommentarer av Tindersexet härom veckan. Hon frågade om jag inte funderat att raka mig, under armarna och röven.

Jag blev riktigt förvånad. Sa bara att jag aldrig hört talas om killar som rakar röven. För övrigt känner jag mig fräschare med håret kvar under armarna, har testat att raka mig där, kanske trimma vore en väg att gå.

Har för övrigt rakad rygg som jag rakar varannan dag och rakad pung med trimmat runt om. Har fått mer kommentarer på att jag har helrakad pung än att jag inte har rakat mig någon annanstans. Bröstet har så klart en rejäl lejonman.

• Anonym (Milf hunter)

Bump

• Anonym (lurv)
    Anonym (avskyr kroppshår) skrev 2018-01-01 15:52:58 följande:

Har väldigt mycket hår och ganska grovt både mellan skinkorna, i skåran och en bra bit ut på skinkorna. Även baksida lår och bikinilinjen. Rakar oftast, har vaxat i perioder men skitjobbigt med utväxten inflammationer i hårsäckar och rakstubb.
    Skulle gärna sluppit eftersom det har påverkat mitt sexliv otroligt mycket och gjort spontansex omöjligt speciellt med nya partners. Har ljus hy och ljust hår på huvudet men kroppshåret är mörkare speciellt i könsregionerna.

Vad är problemet? Skippa rakningen/vaxningen och träffa killar som gillar håriga tjejer istället. Sexig kombo med kontrasterande svart hår mot ljus hy där nere trots ljust huvudhår! Spännande och säkert inte så vanligt. Har hört att håriga tjejer har högre hormonnivåer och därför är kåtare, stämmer det i ditt fall? :)
  • Anonym (. Y .)
    Anonym (Milf hunter) skrev 2018-01-01 15:10:49 följande:

Har haft sex med två 30+are som varit orakade. Ena hade hår runt analen och upp efter skåran och den andra hade en helt hårlös och slät rosett.

Om ni inte skulle raka er eller är orakade.

Vad är vanligast?

Om ni är utan vart slutar det isf och är det vanligt att det växer hår en bit uppefter skåran?

Jag själv kan inte se hur det ser ut där bak men jag har hört att det finns hår.
    Hur många vet jag inte och skiter ärligt talat i
Svar på tråden Hår i röven 30+ kvinnor