• gummibears

minifom biverkningar fråga

Dom säger ju att minifom inte har några biverkningar. Ändå är det så att en del säger att det finns, att man kan få motsatt effekt. Är det så eller hur ser man att det får motsatt effekt????

• Svar på tråden minifom biverkningar fråga
  • Anettan73

Min yngsta fick minifom. Och det hjälpte 3 månader...

Och sen fick d motsatt effetk. så jag slutade!!! och han mådde bättre igen...

• gummibears

Hur yttrade det sig? Grabben har fått det i 2-3 månader nu. I början behövdes inte så många droppar som det har behövts den senaste tiden. Nu tycker vi dock att dom inte gör någon nytta. På nätterna ligger han o sparkar, vilket gör att han vaknar. Då är det gaser som vill ut men inte kommer ut. Ibland nörjj7umjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj7jmjk.....ki....ursäkta...sonen i knät.....kan det komma ut om han får ligga på sidan eller om man går upp då o byter blöja....men då vaknar han till, o det är ju inte så roligt det heller mitt i natten.

• gummibears

förmodar att motsatt effekt blir mer gaser o jobbigare

• Anettan73

Lika jobbit faktiskt tyckte jag slutade m att sova hela natten mm mm....
    Så jag bara tvär slutade o drog ner på mjölk prudukter till mig pga att jag ammade...
    Ringde vår barndr o han sade bara det att om han mådde bättre så skulle jag absolut sluta med dropparna....

Kul med barn som inte håller fingrarna i styr... Känner igen det

Svar på tråden minifom biverkningar fråga