• Mackan87

    Tips på bra profylaxkurs online??

    Som rubriken lyder: är det någon som känner till en riktigt bra profylaxkurs online?? Bor på liten ort och jag ska såklart fråga BM om det finns någon kurs här i stan men skulle bli förvånad om det gör det utöver det som gås igenom på föräldragruppen (vilken inte har börjat än vilket jag är lite stressad över eftersom jag snart går in i v 30).

  • Svar på tråden Tips på bra profylaxkurs online??
  • Anonym (Mo)

    Kolla Annas profylaxkurs, med Anna Wilsby. De har en webkurs. Har inte gått den själv men köpte dvd:n. Jag tyckte den var bra och hade bra övningar och förklarade bra.

  • linb01

    Ladda ner appen preglife så finns det ett erbjudande i den om profylaxkurs. Tyckte den var bra och hade bra övningar

  • Mackan87
    Anonym (Mo) skrev 2018-01-02 22:19:34 följande:

    Kolla Annas profylaxkurs, med Anna Wilsby. De har en webkurs. Har inte gått den själv men köpte dvd:n. Jag tyckte den var bra och hade bra övningar och förklarade bra.


    Min man hade faktiskt beställt den dvdn samma kväll! Skönt att höra att den är bra ????
  • Mackan87
    linb01 skrev 2018-01-02 22:49:04 följande:

    Ladda ner appen preglife så finns det ett erbjudande i den om profylaxkurs. Tyckte den var bra och hade bra övningar


    Har funderat just på den kursen. Den är värd pengarna alltså?
  • linb01
    Mackan87 skrev 2018-01-04 20:42:15 följande:

    Har funderat just på den kursen. Den är värd pengarna alltså?


    Såg nu att de höjt priset.. Kostade 195 när vi gick. Men ja, vi tyckte den var värd pengarna.
  • Krusbärskompott
    linb01 skrev 2018-01-04 21:00:15 följande:

    Såg nu att de höjt priset.. Kostade 195 när vi gick. Men ja, vi tyckte den var värd pengarna.


    Mackan87 skrev 2018-01-04 20:42:15 följande:

    Har funderat just på den kursen. Den är värd pengarna alltså?


    Tecknar man trygg hansas gratis gravidförsäkring via preglifeappen får man kursen gratis.
  • Mackan87
    Caroline P skrev 2019-03-20 13:18:22 följande:

    Vi gick denna kurs

    foraldrautbildning.se/kurs/profylaxkurs/

    Onlinekurs profylax

    Riktigt bra och ingående kurs i flera delar med kursmaterial. Gick en annan tidigare som jag inte kommer ihåg vad den heter men den var billigare och inte alls bra. 


    Tror det var denna jag gick och det gick alldeles utmärkt att föda fram min lille son ????
Svar på tråden Tips på bra profylaxkurs online??