Hur hårt sex?
Hej
Fråga till er som gillar hårt sex.
Vad är hårt rufft sex för er ?
Var går gränsen för ert hårda ?
Nu menar jag inte hårda stötar utan hårda tag med händer och enstaka rekvisita.
Hej
Fråga till er som gillar hårt sex.
Vad är hårt rufft sex för er ?
Var går gränsen för ert hårda ?
Nu menar jag inte hårda stötar utan hårda tag med händer och enstaka rekvisita.
Det kan bli ganska hårt, lavetter, stryptag, hår dragningar, spott och liknande. Man vänjer sig. Men man kanske inte ska börja så.
Det kan bli ganska hårt, lavetter, stryptag, hår dragningar, spott och liknande. Man vänjer sig. Men man kanske inte ska börja så.
Ja. ,man vänjer sig. Man står ju inte ut med allt direkt från början. Det betyder inte att det inte är min grej. Det kan vara så att det är precis min grej =P
Jag älskar att känna svedan i handflatan, se hennes vita skinkor bli röda. Smiska, smeka, smiska.
Ibland ett hårt grepp om nacken, nyp i brösten gillar hon inte så mycket, smiska brösten gillar vi. Var gränsen går vet jag inte, hon säger stopp ibland, och jag känner inte behov direkt av att skada mycket.
Sällan som hon är dominant, men nyligen tog hon nära struptag, pressade min haka bakåt så jag fick kämpa för att komma nära. Så tändande.
Spännande att utmana gränser, överskrida dem, leka med dominans och underkastelse. I vardagen är vi ganska jämställda.
Hon gillar att bli hårdknullad, så vi slår i varandra, smaskiga ljud.
Hur känner du för grova ord, hora, fitta och sånt?
http://best-sexchat.top
Jag (inte TS) simpelthän älskar det tilsammans med min unga älskare.
Vi skojas och retas mycket om åldersskillnaden, kombinerat med grova ord.
"Kom nu lilla gubben, visa att du kan använda den til nåt annat än å kissa med. Har du nånting där nere eller ?? "
" Nu, gamla horkärring ska du få känna. Det här är ingen jävla gubbkuk, fattar du.
Jag ska fan mig köra dig så full i ung sagge att du blir på smällen igen "
Detta er ex. på hur vi kan hålla på. Samt hårda tag, spott, småsmisk o.dyl.
När jag känner mig som en urvriden trasa är jag nöjd tills nästa gång.
Min mans klantiga trevande forsök över mig nån sällan gång, får mig mäst lust att gråta. Med slutna ögon fantaserar jag om min älskare, och står ut på nåt sätt.