Förlänga sin penis
Jag skriver här istället för på flashback då jag av nån anledning inbillar mig att man kan få fler seriösa svar här.
Det är så att jag vill förstora min penis! Jag är idag över 40 år och har i hela mitt liv mått dåligt över att jag fick en sådan nitlott i livet och blev utrustad med en liten penis. Jag har barn och den fungerar bra och min fru har aldrig klagat men jag känner ändå att jag inte räcker till.
Jag tycker att det är obehagligt att duscha i offentliga duschar och undviker helst att visa mig naken. Även för min fru!
Jag har testat en vattenpump och den är ganska bra, din penis blir märkbart grövre men det är bara i en timme eller så innan det går tillbaka igen. Den gör inget för längden. Det är framförallt längden som jag vill öka, tjockleken på min penis kan jag leva med.
Nu har jag läst mig till att penissträckare ( vill inte uppge nåt märke) ska fungera bra, Dock är det jobbigt och du måste bära mackapären minst 4 timmar om dagen i flera månader för att få ett par cm i ökning.
För mig är det ett litet pris. Jag skulle kunna utstå vad som helst för att förlänga den. Däremot så vägrar jag att operera. Det är dyrt och fyllt av risker.
Är det någon man här som har testat en sådan sträckare som kan säga om det är nåt som verkligen fungerar eller om det bara är en bluff för att lura osäkra män som mig? Snälla endast seriösa svar! Jag vet redan att jag duger som jag är och att RFSU säger att det är en bluff och är farligt!
Det finns ju ett större forum på engelska där människor säger att det fungerar.
Ingen rök utan eld?
Om ni vill svara så undrar jag.
Hur länge använde ni den?
Om! Hur mycket ökade ni?
Tyckte ni att det var värt det? Dom kostar mellan 1000 - 2000 kr