Är detta farligt??
Är idag i v 34 (33+0) och har sedan en vecka eller så haft en konstig smärta i högra nedre delen av magen, på "bebismagen" liksom. Denna smärta kommer endast när jag går, spelar ingen roll om jag bara går till Ica 300m hemifrån så börjar det göra ont efter ca 50m och gör ont tills jag lägger mig ner, från bussen till jobbet tar det 3 min och smärtan kommer nästan direkt då jag börjar gå. Smärtan känns liksom som ett enda långt hugg av smärta just alltid på höger sida. Först hjälpte det att sakta ner lite, men nu hjälper inte ens det. Smärtan kommer däremot inte när jag går på jobbet eller så men varje gång då jag går utomhus någonstans. Det gör så ont oftast så att jag bara vill lägga mig ner och gråta ungefär, men så fort jag kommer in och får sätta/lägga mig så ger det sig. Bebis rör på sig hela tiden och allt ser bra ut med mig och bebis, enligt BM igår. Det konstiga är att jag kan ha superont under de 50m till spårvagnen från jobbet, sedan slutar det medan jag åker en hållplats, sedan börjar det igen under de 50m från spårvagnen till bussen..
vet inte hur jag ska tolka denna smärta.. pratade med BM lite löst om det igår men hon verkade inte bekymrad då den faktiskt ger med sig vid vila, men det är ju inte speciellt kul att inte kunna gå utanför dörren utan att ha såhär sjukt ont någon som varit med om liknande?