• Garningen

    Han blir otroligt arg hjälp

    Hej, min sambo blir ibland otroligt arg. Han är fantastiskt på många sätt, kan det mesta och verkar inte backa för något. I min värld är han något av en superman. Det är bara det.. Han blir ibland skogstokig. Han blir orimligt arg. Det kan vara i princip vad som helst. Alla blir rädda, eller inte jag men barnen. Han har aldrig under 8år lagt hand på mig eller barnen. Men ibland har jag sett i hand ögon att skulle någon som han inte älskar lägga sig i skulle han, ja jag vet inte? Slå honom, kanske? Till saken hör att han är stor, inte fet utan mer som kraftig muskulös, bredaxlad, detta gör de hela mer skrämmande.

    Han dricker sällan men när han gör det blir han glad och social. Mot barnen och mig öser han kärlek. De är bara dessa utbrott. Vad ska man göra? Utbrotten handlar ofta om orättvisor han upplever, om han känner sig illa behandlad eller om någon är på honom under längre perioder. Efter utbrotten blir han helt slut och fylls av ångest, ber om ursäkt osv. Värsta gångerna var när han slutade snusa.

  • Svar på tråden Han blir otroligt arg hjälp
  • Mawa

    Hur ofta får han dessa utbrott och hur länge varar de? Hur gamla är barnen? Det spelar viss roll, liksom om ni är trångbodda och inte kan gå ifrån alls.

Svar på tråden Han blir otroligt arg hjälp