• Bergamott

Videoshopen Hisingen - hur funkar det?

Hur funkar det rent praktiskt på Videoshopen på Hisingen?

De har ju en butiksdel men hur fungerar det med bion och crusing? Är det olika avdelningar, alltså ett bioområde och ett crusingområde? Eller är bion och crusingen samma?

Hur är det att ta med en tjej dit? Är det några konstigheter med det eller kan det uppstå problem?

• Svar på tråden Videoshopen Hisingen - hur funkar det?
  • Anonym (4:e Januari)

Bra fråga, har gått och varit nyfiken på cruising ett tag. Min tanke var att det var mer seriöst och normalt folk på eftermiddagarna. Så idag efter jobbet tog jag mod till mig och gick in på Martin Shop på andra långgatan . Antiklimax då de inte verkade ha någon bio längre :(

• Bergamott
    Anonym (4:e Januari) skrev 2018-01-04 16:41:39 följande:

Bra fråga, har gått och varit nyfiken på cruising ett tag. Min tanke var att det var mer seriöst och normalt folk på eftermiddagarna. Så idag efter jobbet tog jag mod till mig och gick in på Martin Shop på andra långgatan . Antiklimax då de inte verkade ha någon bio längre :(

På Andra Långgatan är det Wandas eller Maxim som gäller.
  • Anonym (Biobesökare)

På Videoshopens bio finns både "större salonger" (max 8-10 pers) och små kabiner (med öppningsbara glory holes). Salongerna är med storbildsTV och har olika inrikting, hetero närmast ingången. Cruising är väl cirkulerandet mellan dessa. Hela bion ligger separat innanför en dörr i butiken, du betalar entreavgift i butikens kassa. Olika vibbar vid olika besök - ibland händer ingenting, ibland är det många som har allt framme helt öppet i heterosalongen och tillfredsställer sig. Har aldrig sett någon kvinnlig besökare men för mig skulle vara en krydda även om hon bara tittade på filmen. Tror inte hon skulle "bli överfallen" eller tvingad till något. Personalen har koll om inte annat.

Svar på tråden Videoshopen Hisingen - hur funkar det?