• tjaahej

Tjej skriver till min pojkvän

Hejsan!

Nu är det så att en tjej har lagt till min pojkvän på snapchat och börjat skriva till honom (Hon bor i samma stad som oss men vi känner inte till henne sen innan).

Jag vet att han snapar med andra tjejkompisar bara och det är jag helt lugn med men grejen är att denna tjej skriver småsaker till honom hela tiden och kan t.ex ta kort på sin mat och ba ?vill du smaka? och sen kan hon även skriva saker som ?kom hit då? eller ?vänta ska duscha kommer tillbaka snart?. Såklart bryr han sig inte om henne och jag själv är inte heller orolig utan vi båda tycker hon är pinsam för han har sagt till henne att han har flickvän. Men jag gillar ändå inte det här beteendet från hennes sida då hon knappt verkar respektera att han faktiskt är i ett förhållande...

Så nu till min fråga: Borde jag på något sätt kontakta den här tjejen och säga att jag vill att hon slutar skriva till min pojkvän eller borde jag bara skita i det? Tacksam för hjälp för vet ej hur jag ska göra då jag lätt blir irriterad på sånt här:)

• Svar på tråden Tjej skriver till min pojkvän
  • Anonym (H)

Varför tar din pojkvän inte bara bort henne?

• Velouria

Frågar samma som de övriga två...konstigt...Men men, eftersom din kille verkar vara velig så får du ta beslut åt honom. Du kontaktar tjejen och informerar henne om att om hon på något sätt kontaktar din kille igen så blir det det sista hon gör i livet. Sen blockar du fanskapet och meddelar din kille om detta. Del 2 i detta elände blir hur han kommer att reagera....To be continued!

Integrerbart DNA
  • Anonym (Men)

Din pojkvän skulle ha sagt till henne att han har flickvän och inte är intresserad. Fortsätter hon så skulle han ha blockerat henne. Det är han som inte visar respekt för ert förhållande, för dig. Vill han inte ha kontakt med henne, se henne och verkligen tycker hon är pinsam så kan han göra nått det. Enkelt.

• Anonym (Fredrik)
    tjaahej skrev 2018-01-06 02:38:07 följande:

Hejsan!

Nu är det så att en tjej har lagt till min pojkvän på snapchat och börjat skriva till honom (Hon bor i samma stad som oss men vi känner inte till henne sen innan).

Jag vet att han snapar med andra tjejkompisar bara och det är jag helt lugn med men grejen är att denna tjej skriver småsaker till honom hela tiden och kan t.ex ta kort på sin mat och ba ?vill du smaka? och sen kan hon även skriva saker som ?kom hit då? eller ?vänta ska duscha kommer tillbaka snart?. Såklart bryr han sig inte om henne och jag själv är inte heller orolig utan vi båda tycker hon är pinsam för han har sagt till henne att han har flickvän. Men jag gillar ändå inte det här beteendet från hennes sida då hon knappt verkar respektera att han faktiskt är i ett förhållande...

Så nu till min fråga: Borde jag på något sätt kontakta den här tjejen och säga att jag vill att hon slutar skriva till min pojkvän eller borde jag bara skita i det? Tacksam för hjälp för vet ej hur jag ska göra då jag lätt blir irriterad på sånt här:)

Gör ingenting annat än att plocka på dig info. Om din pojkvän går över gränsen gör du slut. Gör han inte det vet du att du kan lita på honom. Man ska aldrig försöka att kontrollera någon, utan man lämnar en relation som man finner destruktiv.
  • Anonym (Fritiof)

Hejsan!

Ställ den pojkvän mot väggen. Finns ingen anledning att du acceptera detta. Ärlighet kommer i första hand.
  • KlunsSmurfen
    Velouria skrev 2018-01-06 05:29:20 följande:

Frågar samma som de övriga två...konstigt...Men men, eftersom din kille verkar vara velig så får du ta beslut åt honom. Du kontaktar tjejen och informerar henne om att om hon på något sätt kontaktar din kille igen så blir det det sista hon gör i livet. Sen blockar du fanskapet och meddelar din kille om detta. Del 2 i detta elände blir hur han kommer att reagera....To be continued!

Facepalm.
    Anonym (Men) skrev 2018-01-06 10:23:40 följande:

Din pojkvän skulle ha sagt till henne att han har flickvän och inte är intresserad. Fortsätter hon så skulle han ha blockerat henne. Det är han som inte visar respekt för ert förhållande, för dig. Vill han inte ha kontakt med henne, se henne och verkligen tycker hon är pinsam så kan han göra nått det. Enkelt.

+1
    Anonym (Fritiof) skrev 2018-01-06 11:40:07 följande:
    Ställ den pojkvän mot väggen. Finns ingen anledning att du acceptera detta. Ärlighet kommer i första hand.
    Han verkar ju vara ärlig.

• Anonym (??)

Tar bild på sin mat??? Vad är det för jävla miffo som tar kort på sim mat???
    Vem i helvete skulle vara intresserad av att se något sådant??
    Hahahaha, fotar de sina "dagens strumpor" också?? 
    Snacka om bekräftelsepanik ... jösses jävlar. 
    You sorry fucks!!

• SofieJ
    Anonym (??) skrev 2018-01-06 18:31:32 följande:

Tar bild på sin mat??? Vad är det för jävla miffo som tar kort på sim mat???

Vem i helvete skulle vara intresserad av att se något sådant??

Hahahaha, fotar de sina "dagens strumpor" också?? 

Snacka om bekräftelsepanik ... jösses jävlar. 

You sorry fucks!!

Haha du har visst inte snapchat?
  • KlunsSmurfen
    SofieJ skrev 2018-01-06 19:03:03 följande:
    Haha du har visst inte snapchat?
    "??" har ändå rätt, hur tänker man när man inbillar sig att folk är intresserade av det?
    - Fan vad kul jag har haft idag. (ok)
    - Ett foto på min mat. (vem bryr sig)
  • SofieJ
    KlunsSmurfen skrev 2018-01-06 19:40:36 följande:

"??" har ändå rätt, hur tänker man när man inbillar sig att folk är intresserade av det?

- Fan vad kul jag har haft idag. (ok)

- Ett foto på min mat. (vem bryr sig)

Ja det säger jag inget om, men det är ju sånt folk skickar! :D
  • Anonym (??)

Get a life!!
    Finns ett liv UTANFÖR telefonen - jag lovar!!
    Och vet ni ........det är ett skitkul liv. Schhhhh - säg inget till
    de andra .... lova!!!

• Äntligen18

Hon försöker dra in honom sakta.

Först är det bilder på mat, och sen på Tv:n, och sen på fötterna och sen på ansiktet. Jo! Bi fattar vart jag försöker komma fram till.

Säg till din man att blocka henne. Di behöver inte göra något.

• Anonym (Knull.)

Hejsan!

Denna tjej vill knulla med din kille. Så enkelt är det.
  • Moulinette86

Sök upp henne, var extremt hotfull och förklara att om hon inte backar så kommer du inte kunna kontrollera ditt humör, ge henne en liten rispa i ansiktet så kommer hon ihåg sen..

Svar på tråden Tjej skriver till min pojkvän