Tjej skriver till min pojkvän
Hejsan!
Nu är det så att en tjej har lagt till min pojkvän på snapchat och börjat skriva till honom (Hon bor i samma stad som oss men vi känner inte till henne sen innan).
Jag vet att han snapar med andra tjejkompisar bara och det är jag helt lugn med men grejen är att denna tjej skriver småsaker till honom hela tiden och kan t.ex ta kort på sin mat och ba ?vill du smaka? och sen kan hon även skriva saker som ?kom hit då? eller ?vänta ska duscha kommer tillbaka snart?. Såklart bryr han sig inte om henne och jag själv är inte heller orolig utan vi båda tycker hon är pinsam för han har sagt till henne att han har flickvän. Men jag gillar ändå inte det här beteendet från hennes sida då hon knappt verkar respektera att han faktiskt är i ett förhållande...
Så nu till min fråga: Borde jag på något sätt kontakta den här tjejen och säga att jag vill att hon slutar skriva till min pojkvän eller borde jag bara skita i det? Tacksam för hjälp för vet ej hur jag ska göra då jag lätt blir irriterad på sånt här:)