• Anonym (Strapon)

Skulle du kvinna använda strapon på din man?

Nyfiken på vad andra kvinnor tycker om detta..

Är nyfiken på att be min tjej prova på mig!

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Skulle du kvinna använda strapon på din man?
  • Anonym (Iwouldloveit)

Jag vill!!!!! Törs inte fråga min karl dock. Men åh vad spännande och hett de hade varit att få prova. Tror dock min karl hade sagt hell no. Så jag får fantisera vidare om det..

Brukar ni ha analsex någonsin eller så. Prova annars lite lättare.. ta mig med strap on ör ganska hårt om de är en ny gren med analt. kanske säg att du vill prova hennes buttplug (om ni har någon) och låt henne sätta in den på dig medan ni runkar av dig... och trappa upp där efter. Du ser ju om hennes ögon skriker "aldrig " eller om hon blir kåt. Glöm inte att visa och stöna om du tycker de är skönt. De är sjukt tråkigt när man suger av en kille eller provar något nytt (slickar så man närmar sig killens anus) och de bara är knäpptyst utan feedback. Man vill ju att ett ben lyfts upp eller ett njutningsfullt ljud hjälper en på vägen ; ) om inget visar på excitement så avrbyter jag för blir orolig :s lycka till! Hoppas hon blir happy! I would!

• Anonym (Strapon)

Tack för tipsen!

Har fått ett finger i bakre nu och då..

Mycket skönt samtidigt som en ivrig mun leker med min lem..

Synd att du inte är min sambo, tror vi skulle haft massa kul lekar..

• Anonym (pegging kink)

Åh, det vore rena drömmen! Fantiserar ofta om att få använda en strap-on på min sambo. Tyvärr gillar han inte tanken på analt (han vill inte ha analsex med mig heller), men jag hoppas att han ska bli lite mer öppen för att testa så att jag i alla fall kan föreslå ett finger. Tror precis som föregående att det är bra att ta det gradvis. Börja med att föreslå ett finger eller en butt plug.

Förhoppningsvis är detta något din tjej redan går och tänker på. Jag har flera tjejkompisar som sagt att de drömmer om att testa pegging men inte vågar framföra det.

• Anonym (.)

Min tjej gör det på mig ibland. Hon var inte jätteentusiastisk i början, men såg hur mycket jag njöt av det, så nu händer det att hon föreslår det när hon vill ge mig något extra.

Synd tjejer ovan att ni inte pratar om det med era partners, eller helt enkelt smyger ner ett finger när ni suget och kollar reaktionen..

• Anonym (A)

Nej det skulle jag inte.

• Anonym (M)

Nej. Jag har velat göra det med andra killar men inte med min nuvarande, det är bara nåt med honom som gör att jag inte vill vara i den positionen. Jag gjorde det med mitt ex, vi var båda nyfikna men han gnällde som en liten bitch innan vi knappt ens hade börjat (medan han själv tjatade om att alla normala kvinnor kunde ta en kuk i röven utan problem).

• Rainbowdash

Jag och min man har gjort det från och till. Jag både gillade det och inte. Jag gillade att han tyckte det var så skönt och ville ge honom upplevelsen om han frågade. Jag gillade det inte för att jag inte tänder på analsex. 

• Anonym (dory)

Usch nej! Jag är kvinna och har således ingen penis, det skulle vara SÅ avtändande med en låtsas, både för mig och maken.Det känns så onaturligt. Hela tanken på att använda "leksaker" i sängen är avtändande för oss. Som om VI inte räckte. Det hade känts som om det var något fel om vi var tvungna/ville ta till en massa konstgjorda grejer för att tända till.

• Anonym (Fist)
    Anonym (dory) skrev 2018-01-07 08:17:06 följande:

Usch nej! Jag är kvinna och har således ingen penis, det skulle vara SÅ avtändande med en låtsas, både för mig och maken.Det känns så onaturligt. Hela tanken på att använda "leksaker" i sängen är avtändande för oss. Som om VI inte räckte. Det hade känts som om det var något fel om vi var tvungna/ville ta till en massa konstgjorda grejer för att tända till.

Med det skulle det vara ok att köra upp din arm i röven på din man isf?
  • Anonym (dory)
    Anonym (Fist) skrev 2018-01-07 08:49:01 följande:
    Med det skulle det vara ok att köra upp din arm i röven på din man isf?
    Hur är det mer naturligt? Självklart inte.
Svar på tråden Skulle du kvinna använda strapon på din man?