Mysko dejt
Dejtar en tjej som jag inte vet vad hon vill. Vi har haft tre dejter, hon pratar en del om sitt ex och jag tror inte att hon är över honom.
Vi har inte kysst varandra ännu. Jag är inte den som tvekar att kyssa en tjej, men hon har ganska klart visat att hon inte är redo ännu, hon vet dock att jag vill.
Hon svarar inte alltid på mina meddelanden men skickar gärna nya till mig som om hon inte sett / är intresserad av det jag skickat. Jag kan fråga något utan att få svar och sedan några timmar senare kan hon skicka "läget?". Det är inga obehagliga eller konstiga meddelanden jag skickar.
Jag har varit på säkert 30 dejter genom åren men aldrig varit med om något liknande. Hon kanske är intresserad men lite långsam, vill ha en kompis, känner sig ensam, är osäker, eller något annat?
Jag vill inte fråga henne ännu om vad hon vill. Men jag känner också att jag inte riktigt är mig själv med henne för jag inte vet var jag har henne. Hon är lite för bra för mig på alla sätt och vis och nästan tio år yngre. Hade hon inte varit så åtråvärd hade jag aldrig fortsatt detta, eller jag hade konfronterat henne. Jag vill inte skrämma bort henne för jag tycker mycket om henne.
Några tips?