• mamadada

HJÄLP KARAMELLPOJKARNA!!

Snälla kära människor, nu måste vi hjälpas åt!
    Jag vet att många människor letar efter de gamla klassiska godsakerna från Karamellpojkarna, tyvärr lades dom ner för flera år sedan. :( 
    Barndomsminnen för många...

Men jag vet att det finns kiosker och vissa affärer som har fortfarande kvar såna som dom köpt från någonstans, Men nu behöver jag hjälp att hitta ställen där ni hittat godis från Karamellpojkarna.
    Dom är väldigt goda men för med sig mest barndomsminnen som jag vill tänka tillbaka till när jag smakar på dom igen.

Nu delar vi med oss alla städer och ställen där vi hittat dom!!
  • Svar på tråden HJÄLP KARAMELLPOJKARNA!!
  • Carambolan

Oj jag har inte ens reflekterat över att de är borta. Nu när insåg det fick jag verkligen nostalgi-cravings efter de där styckförpackade tutti frutti och violkaramellerna :(

• Anonym (Nähh.)

Men hittade en annan rolig sida, med massor karameller från för

• Anonym (Nähh.)

Oj förlåt. Det blev visst lite fel här..

• Anonym (Godis e gott)
    Anonym (Nähh.) skrev 2018-01-07 22:06:57 följande:

Oj förlåt. Det blev visst lite fel här..

DU BLIR HYPERAKTIV AV SOCKER ?
  • Anonym (Nähh.)

Ha ha, ja det kunde man tro!

• mamadada
    Carambolan skrev 2018-01-07 20:35:26 följande:

Oj jag har inte ens reflekterat över att de är borta. Nu när insåg det fick jag verkligen nostalgi-cravings efter de där styckförpackade tutti frutti och violkaramellerna :(

Ja eller hur! Precis dom! Samt dom små förpackningarna med typ 6 kulor som fanns i olika smaker,salmiak osv. :(
  • Anonym (Dollar)
    mamadada skrev 2018-01-09 19:36:36 följande:

Ja eller hur! Precis dom! Samt dom små förpackningarna med typ 6 kulor som fanns i olika smaker,salmiak osv. :(

Dom där med 6 kulor finns på dollar store ibland
  • Carambolan
    mamadada skrev 2018-01-09 19:36:36 följande:

Just det! De lakritskulorna älskade jag när jag var liten!
Svar på tråden HJÄLP KARAMELLPOJKARNA!!