• Anonym (Nyfiken)

    VictoriaMilan, någon som provat?

    Ja. Alla vet vad det är för sida så några moralkakor om otrohet är jag inte intresserad av och kommer att ignorera. Det här är inte en tråd om huruvida otrogna ska lagföras eller ej.

    För att komma till sak:

    Tjejer som killar. Har ni testat VictoriaMilan? Hur bra tycker ni att det fungerar? Jag hade lyckan och träffade en man där och vi klickade verkligen sexuellt. Men nu har vi varit tvingade att lägga det på is ett tag då hans fru precis fått deras andra barn.

    Jag var inne och tittade en sväng på VM igen men det är väldigt mycket drägg. Män som skickar långa kärleksförklaringar, män som är bra mycket äldre än mig, män som är alldeles för på.

    Hur upplever ni andra det? Killar? Är det lätt för er att hitta en kvinna? 

    Ni kvinnor, får ni samma sorts meddelanden som jag?

  • Svar på tråden VictoriaMilan, någon som provat?
  • Anonym (Nyfiken)
    zone140 skrev 2018-01-07 21:33:29 följande:

    Var medlem där för några år sen. Träffade en härlig tjej där men i övrigt var det mest fakeprofiler tycker jag.


    Du är man med andra ord? Jag kan ju bara se den "Manliga sidan" och vet inte hur det ser ut på kvinnosidan. Fick du som man samma sorts meddelanden som jag? Jag loggade in nu och hade 27 meddelanden varav 0 var av seriös karaktär eller föll mig i smaken.
  • Anonym (Ja.)

    Ja, jag blev bedragen genom den sidan, vilket ledde till skilsmässa, hoppas de hade roligt, det to slut ganska fort, men det finns ju hur många som helst, så hen håller väl på fortfarande.

  • Anonym (Nyfiken)
    fred102 skrev 2018-01-07 21:50:20 följande:

    Hej, för mycket fake konton tyvärr


    Är du kvinna eller man? Vad menar du med fakekonton? 
  • fred102

    Jag är man... massor av bilder på kvinnor. Men det är fake. Man får samma svar på flera an kvinnorna

  • Anonym (Nyfiken)

    Ja jag är kvinna. Hmm skumt, har inte märkt något som är just fake på manliga sidan.

  • Anonym (Fruga)
    Anonym (Nyfiken) skrev 2018-01-07 21:21:24 följande:

    Ja. Alla vet vad det är för sida så några moralkakor om otrohet är jag inte intresserad av och kommer att ignorera. Det här är inte en tråd om huruvida otrogna ska lagföras eller ej.

    För att komma till sak:

    Tjejer som killar. Har ni testat VictoriaMilan? Hur bra tycker ni att det fungerar? Jag hade lyckan och träffade en man där och vi klickade verkligen sexuellt. Men nu har vi varit tvingade att lägga det på is ett tag då hans fru precis fått deras andra barn.

    Jag var inne och tittade en sväng på VM igen men det är väldigt mycket drägg. Män som skickar långa kärleksförklaringar, män som är bra mycket äldre än mig, män som är alldeles för på.

    Hur upplever ni andra det? Killar? Är det lätt för er att hitta en kvinna? 

    Ni kvinnor, får ni samma sorts meddelanden som jag?


    Är det bara hans fru som fått sitt andra barn? Typ genom Jungfrufödsel då? Känns det jobbigt att skriva att din älskare fått sitt andra barn tillsammans med sin fru som han är otrogen mot?
  • Anonym (Nyfiken)
    Anonym (Fruga) skrev 2018-01-07 22:04:29 följande:
    Är det bara hans fru som fått sitt andra barn? Typ genom Jungfrufödsel då? Känns det jobbigt att skriva att din älskare fått sitt andra barn tillsammans med sin fru som han är otrogen mot?
    What? Nej, jag är glad för hans skull men det råkar vara hon som fött barnet. Trodde det var underförstått.
Svar på tråden VictoriaMilan, någon som provat?