• Millenium

40-års present

Min make fyller 40 i sommar och jag skulle vilja ha lite ideer om vad jag kan köpa till honom? Alla förslag är välkomna.

• Svar på tråden 40-års present
  • cinderella26

vad e han intresserad av? presentkort? bjud honom på någon fin middag?

• mludvigs

Jag har 3 vänner som fyller 40 i år och de ska få följande.

Min syster: en eller två ridlektioner på en Lusitanos (på 'lyxridskola') tillsammans med mig och god lunch emellan.

Min bror: snygg klocka som ska graveras på baksidan

Systers man: presentkort till racerutbildning (1 dag) på Mantorp.

• Millenium

Min man älskar hockey helst då Brynäs jag har funderingar på om man kunde kanske ordna en signerad hockey tröja från Brynäs kan man ge en sån sak?

• sallyb

Hej!

Vi lade ihop till min man och gav honom en ballongflygning! Mycket uppskattad!!

• Millenium

Ballong flyg tur hade ju varit bra men tyvärr klarar han inte av att flyga pågrund av sin panikångest.

• Tant Green

Får du inte en massa reklam om sånt? Min man fyller också 40 snart och jag tycker det bara dräller in reklam om att han ska få köra racerbil och ta flyglektioner och sånt

Min man önskar sig en guldkedja eller en videokamera, men jag har tänkt att vi ska åka till London och gå på fotboll. Fast på födelsedagen får han bara ett löfte om det, för vi kan inte åka förrän nästa vinter när dottern har blivit lite större.

Signerad hockeytröja låter väl bra annars. Eller ett säsongskort till matcherna, men det kanske han redan har?

• Millenium

Han skulle gärna få säsongskort men han lider av panikångest så det funkar inte.

Svar på tråden 40-års present