• Anonym (Vilket är bäst?)

Avsugningsteknik

När jag sugit av någon och hjälpt till med handen har jag låtit handen följa munnens riktning/rakt. Nu läste jag en kille som skrev ungefär ? för 17, se till att handen går ner när munnen går upp och sedan tvärtom så att hand och mun ?möts? halvvägs?. Har jag gjort fel hela mitt liv? Hur vill ni ha det killar?

• Svar på tråden Avsugningsteknik

Korr: inte rakt, det skulle stå takt!

• villbusa
    Anonym (Vilket är bäst?) skrev 2018-01-08 02:25:15 följande:

När jag sugit av någon och hjälpt till med handen har jag låtit handen följa munnens riktning/rakt. Nu läste jag en kille som skrev ungefär ? för 17, se till att handen går ner när munnen går upp och sedan tvärtom så att hand och mun ?möts? halvvägs?. Har jag gjort fel hela mitt liv? Hur vill ni ha det killar?

Det är inte det viktigaste....men jag för min del gillar variation så du får gärna köra bägge teknikerna på mig. Det viktigaste är att man känner att du gillar det du gör o verkligen vill få mig att njuta..
  • Clark73

Det är också väldigt gott om du håller om pungen när du suger.

Clark73 skrev 2018-01-09 17:32:59 följande:

Det är också väldigt gott om du håller om pungen när du suger.

Pungen får alltid gos... Det var mest takten/otakten jag blev fundersam över efter att ha läst den här killens inlägg om typ "låt för 17 aldrig handen följa munnen, de ska gå i motsatt riktning."  Bara kollar läget lite...
  • Beetle

Det kan vara helt olika beroende på humör.. ibland är det skönt när huden dras hårt långt bak och ibland inte.. ibland vill jag själv hålla i den...bäst är att lyssna och prata... våga fråga...

• Jonas80

Well...

Säkert en smaksak som allt annat ..

Men frågar du mig så gör du HELT JÄVLA RÄTT;)

Jag har haft en hel del tjejer , ca 75, innan jag blev sambo och skaffade familj och dom flesta tjejer har varit dåliga eller skitkassa på att suga ..

Jag har nog höga krav det vet jag men jag levererar själv oxå , jag är grym i sängen , och är en väldigt fysisk och sexuell person .

Men iaf så om handen , eller ännu hellre pekfinger och tumme , följer upp och ner i samma takt och tempo som munnen så gör detta UNDERVERK, det förstärker känslan extremt mkt ..

Jag är omskuren så i mitt fall måste det vara halt men det e ju inga problem när det finns saliv....

Men alla killar e ju olika så kommunikation är grejen...

Själv älskar jag att gå ner och slicka tjejen och har experimenterat lite med tekniker och väldigt många av dom jag varit med inkl min nuvarande sambo gillade det precis som jag gjorde det..

Jag tror att man måste verkligen gå igång på grejen själv då gör man det bra men som sagt alla gillar ju inte samma så fråga om du inte får honom att tappa kontrollen....

Lycka till o ha det bra

• Jonas80

Får nog tillägga att med tumme o pekfinger så ska dom formas runt skaftet gärna lite halvhårt och runka i samma takt som du suger.

Hand eller fingrana ska va precis framför munnen och gå upp hela vägen och släpp den från munnen, runka några ggr över ollonet sen tar du den i munnen , suger på ollonet en liten stund sen går du ner över kuken med både mun och hand ( eller tumme pekfinger) upp o ner så flera ggr gärna sakta och hårt;)

Sen växla lite så och improvisera.

Du lär märka på killen om han gillar det...

Annars fråga ...

Nå men då så - vi hade i vart fall varit kompatibla - det där kunde jag skrivit...

Märkligt hur väldigt många män skriver att merparten av kvinnor är kassa på detta, medan merparten kvinnor fått höra att de är gudomliga. Kanske vågar man inte säga något negativt/korrigerande?

• Anonym (A)

Handen använder man ju som en förlängning av munnen, det har jag alltid gjort iaf. Så då borde dom inte gå "mot" varandra?

Och så kan jag ju tipsa om att det är bra med variation, det behöver inte vara samma rörelse hela tiden! :) Slicka, sug, använd bara munnen, sug hårdare och svagare, det som faller dig in! Sen så kommer du ju att märka vad han gillar :)  

• villbusa
    Anonym (Vilket är bäst?) skrev 2018-01-11 09:10:07 följande:

Nå men då så - vi hade i vart fall varit kompatibla - det där kunde jag skrivit...

Märkligt hur väldigt många män skriver att merparten av kvinnor är kassa på detta, medan merparten kvinnor fått höra att de är gudomliga. Kanske vågar man inte säga något negativt/korrigerande?

Det är möjligt att bi män är dåliga på att tala om vad vi tycker? Har träffat några kvinnor som påstått sig suga som gudinnor..... vet inte vad de fått det ifrån... men någon har varit ganska bra på det de andra medelmåttiga sedan är det väl olika vad vi män vill ha oxå. Jag tycker om att bli tömd på varje droppe....vill inte att kvinnan slutar förrän jag e totalt avslappnad.... känns halvfärdigt om hon slutar så fort jag börjar spruta...
  • villbusa
    villbusa skrev 2018-01-11 14:31:10 följande:

Det är möjligt att bi män är dåliga på att tala om vad vi tycker? Har träffat några kvinnor som påstått sig suga som gudinnor..... vet inte vad de fått det ifrån... men någon har varit ganska bra på det de andra medelmåttiga sedan är det väl olika vad vi män vill ha oxå. Jag tycker om att bli tömd på varje droppe....vill inte att kvinnan slutar förrän jag e totalt avslappnad.... känns halvfärdigt om hon slutar så fort jag börjar spruta...

Vi män.....för att undvika missförstånd...
  • Anonym (man)

Sj föredrar jag hennes händer smeker runt min kropp och mycket saliv eller glidmedel när hon suger då är det skönt. Åxå lätt massag av pungen. Åxå skönt när hon står på alla fyra mellan mina ben när jag ligger på rygg och hennes händer åker över min kropp och hon suger kuken långt ner och prostt massage är en riktig höjdare men där skall du vara försiktig om det är första gången. Många tycker det är bögigt men dom har då fan inte provat

• Anonym (T)

Bästa avsugningen jag någonsin har fått utan tvekan var en gång när kvinnan vågade leka med analen samtidigt.  För att göra en lång historia kort så dejetade jag en kvinna några gånger, kanske ca. 10 gånger inget hände. Sen av en slump träffades vi på en nattklubb i en annan stad, Växjö. Så ingen stor stad men en jäkla slump. Vi hamnade på toaletten på nattklubben och det var då jag fick bästa avsugningen någonsin.

Jag tänkte inte så mycket på om hon förde händerna i samma eller motsatt håll som hon rörde munnen. Men hon hade en dildo av något slag med sig som hon bestämde sig för att använda, som jag såg hur hon plockade upp ur sin handväska och försökte dölja den så jag inte skulle se något. Men helt plötsligt känner jag hur hon masserar med den runt analen och sakta för in den. När jag känner mig väldigt fylld och nästan kommer av hennes sugande så slår hon på vibrationen på den och då kan jag inte hålla mig och sprutar så mycket och så hårt som jag aldrig sprutat innan eller efter. 

Sämsta med det hela är att jag samtidigt stönar så högt så vakterna på nattklubben har hört oss och vi blir utslängda. Det var sista gången jag såg henne och detta för ca 5 år sedan. Så läser du detta och känner igen detta så vill jag gärna träffas igen. Har sambo idag så inte intresserad av något förhållande men vore kul att ta en fika.

Svar på tråden Avsugningsteknik