Ibland tvekar jag på mitt förhållande, är det okej?
Hej! Ibland tvekar jag på mitt förhållande, är det okej? Eller vill jag göra slut innerst inne? Finns det någon annan som inte kan undgå att få dessa tankar ibland? Övriga får också kommentera med sina åsikter...
Såhär, ibland då det har varit bra en tid så tänker man framåt, ser glimten av en framtid. Medans man ibland bara vill göra slut. Varför är det såhär? Jag blir tokig av min ovisshet.
Och våra bråk... jag tål inte bråk för fem öre längre, betyder det att jag gett upp? Så fort vi bråkar blir jag bara jävligt less. Även fastän det kanske var mitt fel. Jag bara suckar och himlar med ögonen, typ. Jag orkar liksom inte längre med att sura, tjafsa och med att förstöra en halv dag pga det. Vad ska jag göra?
Han är bra då det är bra men förjävlig då det är dåligt.
Jag tål inte hans sätt att bråka på heller, man har inte lyssnat ifall man inte förstår vad han menar...
Men sen kommer nästa dag och vi har det hur roligt som helst och nästa och nästa. Sedan kommer dendär dagen, som idag, då man bara tycker man skulle ha det bäst ifall man vore ensam... Någon annan? Är detta normalt? Jag hat grubblat i nästan 2 år kring mitt förhållande. Nu skrev jag en tråd för att se ifall detta är ok? Hur känner ni andra som är i parförhållanden? Tack för svar.