• mftdl

Fleshlight, STU

Köpte förra veckan och idag fick jag min Fleshlight STU. 

Läste tips om att spola den under varmt vatten för att få en bättre känsla, men tycker att den tappar värmen på tok för snabbt. Och när man sedan hunnit komma i mode att kunna börja använda den så har den ju hunnit svalna. 

Hur gör ni andra som har en Fleshlight? Är ni inte så noga med att få den till en bra temperatur eller har ni något bra tips? 

I övirgt väldigt nöjd och skulle klart rekommendera den till någon annan och förstår inte varför jag inte köpt min tidigare. 

• Svar på tråden Fleshlight, STU
  • oldman

Jag hade en Fleshlight för många år sedan men slängde den till slut för att jag tröttnade på just problemet du beskriver och en del andra praktiska och utseendemässiga problem.

Jag har börjat använda Tengas olika Cup-varianter istället. Mycket skönare känsla och enklare att använda på alla tänkbara sätt. Visst, dyrare, men helt klart värt känner jag.

• mftdl
    oldman skrev 2018-01-10 16:34:55 följande:

Jag hade en Fleshlight för många år sedan men slängde den till slut för att jag tröttnade på just problemet du beskriver och en del andra praktiska och utseendemässiga problem.

Jag har börjat använda Tengas olika Cup-varianter istället. Mycket skönare känsla och enklare att använda på alla tänkbara sätt. Visst, dyrare, men helt klart värt känner jag.

Hittar små tenga egg typ när jag söker. Är det sådana du tänker på? 

Har redan lite tröttnat på min FLeshlight, använt 1 och 1/2 gång. Andra gången (igår) avbröt jag och tog fram www.joyland.se/produkt/Fleshlight-Quickshot-Vantage-transparent som jag även köpte samtidigt. Mest pga. enklare rengöring och inte så himla klumpig.

Kan du inte länka något tips ?
  • oldman
    mftdl skrev 2018-01-11 09:37:07 följande:
    Hittar små tenga egg typ när jag söker. Är det sådana du tänker på? 

Har redan lite tröttnat på min FLeshlight, använt 1 och 1/2 gång. Andra gången (igår) avbröt jag och tog fram www.joyland.se/produkt/Fleshlight-Quickshot-Vantage-transparent som jag även köpte samtidigt. Mest pga. enklare rengöring och inte så himla klumpig.

Kan du inte länka något tips ?
    Tenga Cup Regular gillar jag nog mest av de här. Diskret form och förpackning och glidmedel ingår.
    www.vuxen.se/tenga-air-tech-vacuum-cup-regular
    Finns även en variant som ska ge lite mer deep-throat-känsla.
Svar på tråden Fleshlight, STU