• Äldre 10 Jan 11:03
    1299 visningar
    5 svar
    5
    1299

    Syskonverkstad nu kör vi! Nån mer?

    Hej!

    Äntligen har jag mannen med på tåget och nu börjar vi med syskonförsöken till vår tvååring! Känns så himla kul!

    Någon med liknandeplanersom vill hänga lite och prata om förberedelser, symptom, hopp och oro och peppa varandra? Skulle vara roligt att dela resan med någon.

    Har bim på söndag, men har inga större förhoppningar den här månaden, även om vi kan ha slarvat lite förra månaden så var det inte förrän igår vi bestämde oss på allvar.

    Hoppas att nån vill hänga på!

  • Svar på tråden Syskonverkstad nu kör vi! Nån mer?
  • Äldre 3 Apr 21:23
    #1

    Hej, nu startade du den här tråden för ett tag sen, men är absolut på! Vi har försökt få ett syskon sedan september så går lite trögt. Hoppas det går bra för er :)

  • Äldre 4 Apr 08:24
    #2

    Jag är gärna också med! Det är vårt första gemensamma barn men han har en dotter som är 9år sedan tidigare och min dotter blir 6 i maj :)

    Är vårt femte försök nu, inväntar mens idag eller imorgon. Blankt testa idag så har nog gett upp det här försöket.

  • Äldre 4 Apr 08:43
    #3

    Hej!

    Vad roligt att ni vill vara med. Det var som sagt ett litet tag sen jag startade den här tråden och nu har vi ett syskon på g, är i vecka 8, och håller tummarna för att det går bra så kanske vi får ett lillasyskon i november <3

  • Äldre 4 Apr 13:27
    #4
    Fiiaaa skrev 2018-04-04 08:43:56 följande:

    Hej!

    Vad roligt att ni vill vara med. Det var som sagt ett litet tag sen jag startade den här tråden och nu har vi ett syskon på g, är i vecka 8, och håller tummarna för att det går bra så kanske vi får ett lillasyskon i november <3


    Åååh, vad härligt för er! håller tummar och tår att det går vägen! :D
  • Äldre 4 Apr 13:29
    #5
    niiskuneiti skrev 2018-04-04 08:24:02 följande:

    Jag är gärna också med! Det är vårt första gemensamma barn men han har en dotter som är 9år sedan tidigare och min dotter blir 6 i maj :)

    Är vårt femte försök nu, inväntar mens idag eller imorgon. Blankt testa idag så har nog gett upp det här försöket.


    Spännande, vi har oxå en dotter som blir 6 år i år, dock först i december :)
Svar på tråden Syskonverkstad nu kör vi! Nån mer?