• Anonym (Föftvivlad)

Vill känna mig åtrådd

Jag upplever att min fru inte känner nån åtrå eller passion till mig. Vi har 2 barn, 3 o 5 år gamla. Jag älskar henne jättemycket o vill helst ha sex med henne varje dag.

Vi har ofta sex men ALLT får ske på mitt initiativ. Får be henne smeka mig, eller lägga sig på sidan, eller suga mm. Får be om allt 9 gånger av 10.

Hon är inte sugen säger hon utan gör det bara för jag vill.

Ändå får hon inga orgasmer av det tråkiga hon förespråkar.

Jag kan ge henne 3-4 på rad när jag gör det jag vill. Själv vill hon inget. Blir så frustrerad, hon vill inget för mig, måste be om det då gör hon det motvilligt. Suck o stön. Och så får jag inte med självklarhet göra det skönt för henne som jag kan, suck o stön då med!!

Då blir jag frustrerad o tänker mycket på det.

Upplever nästan att hon inte älskar mig

Ä det nåt fel på mig eller?

• Svar på tråden Vill känna mig åtrådd
  • CitronTulo

Har ni provat att INTE ha sex så ofta? Hon kanske behöver lite mer tid mellan gångerna för att känna sig sugen? Om hon upplever att du är på henne hela tiden fast hon egentligen inte har lust så kanske hon aldrig hinner komma dit?
    Tänker att det är som med mat, om man går och småäter fast man inte är hungrig så blir man ju aldrig riktigt hungrig..

• Anonym (Föftvivlad)

Intressant jämförelse.

Jag har provat låta henne va eller dra ner på tillfällena.

Upplever tyvärr att det inte hjälper för henne.

Jag tycker sex ä skönt o vill ha det o ser det som en självklarhet att hon vill ha med mig med eftersom hon påstår sig älska o åtrå mig.

• Anonym (Fy fan)
    Anonym (Föftvivlad) skrev 2018-01-10 21:27:29 följande:

Ä det nåt fel på mig eller?

Ja det är fel på dig! Hon säger att hon inte vill och bara gör det för att du vill(tjatar). Känns det bra att våldföra dig på henne? Fattar inte varför hon inte lämnat dig.
  • Anonym (Föftvivlad)

Nä, däremot lämnar hon mig om jag ä med nån annan säger hon.

• Anonym (Föftvivlad)

Ok en del av mina vänner som rått mig tycker det ä konstigt jag ä kvar.

• Anonym (nightmare)

Det är en svår knipa, särskilt med tanke på småbarnen. Blev hon sådär så fort barnen var klara?

Vissa bedragerskor låtsas till en början älska sex bara för att lura mannen till att binda upp sig och göra henne med barn, men så fort hon nått sitt mål så är det slut med sexet och hon visar sitt rätta ansikte som asexuell eller möjligen lesbisk. Barnen betyder allt och mannen är bara en avlare, därefter försörjare, med andra ord så utnyttjar hon mannen. Säger inte att det behöver vara så i just ditt fall, med det förekommer inte så sällan.

Antar att hon inte har haft eller visat denna egoistiska sexofobi från början, för annars hade hon aldrig lyckats snärja dig.

• Anonym (Föftvivlad)

Ja det börja efter första barnet. Stundtals känner jag så som du beskrev.

Hon har en dyr o tidskrävande hobby jag för stötta henne i. O vi har ganska delat på sysslorna hemma, jag älskar o är attraherad av henne o låter henne höra o veta det. Men jag o vad jag känner det är bara sjukt o konstigt.

Blir så less bara

• Anonym (nightmare)
    Anonym (Föftvivlad) skrev 2018-01-10 23:24:17 följande:

Ja det börja efter första barnet. Stundtals känner jag så som du beskrev.

Hon har en dyr o tidskrävande hobby jag för stötta henne i. O vi har ganska delat på sysslorna hemma, jag älskar o är attraherad av henne o låter henne höra o veta det. Men jag o vad jag känner det är bara sjukt o konstigt.

Blir så less bara

Jag förstår att du älskar henne, men kärlek är ett givande och tagande och jag får intrycket att hon utnyttjar dig och inte älskar tillbaka. Hon tycks ju inte ens ha förståelse för dina behov.

Livet är mycket svårt ibland, men om hon inte lyssnar och är beredd till ömsesidig kommunikation och kompromisser från hennes sida, utan ensidigt utnyttjar dig, då bör du ställa ultimatum och låta henne förstå att du menar allvar.
    Antingen mer sex, passion och initiativ från hennes sida, vilket jag betvivlar kommer ske, eller så upplöser ni förhållandet. För det kommer knappast bli bättre i framtiden och framtiden består av alla decennier som utgör resten av ditt liv. Vill du ha det så?
    Gör slut snarast, varje år ytterligare år av kärlekslöshet är ett bortkastat år av ditt liv och din ungdom. Ditt sexuella behov är nu, inte när du är över sextio. Ett förhållande ska vara jämlikt, inte att någon utnyttjar den andra som hon gör.
  • Anonym (H)

Jag ser många fel i denna ekvationen.

- Du vet att hon bara hör det för att hon är dig tillags fast hon inte vill, men du går med på det? Detta kommer förstöra hennes association till sex som njutning.

- Hon har varit gravid och förlöst ett barn och har småbarn , sex kanske inte är så lätt att få till om hon känner att hon axlar allt ansvar hemma, stöttar du henne där hon behöver dig?

• O80tal

Jag förstår inte varför män skriver trådar på det här forumet, det består mest av rabiata feminister.

Hur fan våldtar han sin fru? Nu bör han inte göra det, men i den här sitsen så hade det antagligen livat upp hennes sexlust. Nu avråder jag dig ifrån det, det är varken lagligt eller acceptabelt.

Lämna henne inte, men börja behandla henne lite mer dominant. Tänk som en riktig man, det brukar få igång passionen, trots att kvinnor säger något annat.

• Anonym (Nisse)

Hon har fått det hon vill ha i livet.

Barn.

Varför skulle hon nu tänka på sex?

• Anonym (Föftvivlad)

Ja vet det känns inte bra med sexet när man märker hon inte ä så sugen. Men det är svårt, mitt bekräftelsebehov ökar tror jag ju mer hon avvisar mig o ju mindre hon ger mig annars med.

Det har nog blitt ett sätt att få lite bekräftelse, att jag iaf får ha sex med henne.

Angående sysslorna hemma tycker jag det är ganska lika o hon har mer fritid än jag, utan barn, som hon toll stor del väljer o lägga på sin hobby kanske 4-10h i veckan.

• Anonym (Föftvivlad)

Ja vet det känns inte bra med sexet när man märker hon inte ä så sugen. Men det är svårt, mitt bekräftelsebehov ökar tror jag ju mer hon avvisar mig o ju mindre hon ger mig annars med.

Det har nog blitt ett sätt att få lite bekräftelse, att jag iaf får ha sex med henne.

Angående sysslorna hemma tycker jag det är ganska lika o hon har mer fritid än jag, utan barn, som hon toll stor del väljer o lägga på sin hobby kanske 4-10h i veckan.

• Anonym (Föftvivlad)

Vi är ju gifta o har barn.

Påstås älska varandra.

Är det hons uppgift att försöka tillgodose mina sexuella behov? Ta initiativ visa intresse o engagemang?

Snälla skriv nån, gärna kvinnor också.vill höra era åsikter.

Vet inte om det ä hon eller jag som ä tokig.

• Danniboy

Utöver det 08tal-något skrev kom jag och tänka på det här nyss - 

Antingen frågar DU henne vad hennes största sexuella fantasi är, eller så ber du en närstående göra det ( rekommenderar en närstående, då det lägger till ett väldigt potentiellt upphetsande överraskningsmoment). Förhoppningsvis ger hon ett rakt svar, och sen är det fritt fram för dig att hjälpa henne med att göra hennes fantasi till verklighet.

• Danniboy

En väninna till henne hade varit idealt. Och helst att hon lägger fram till på ett bra sätt, och inte bara frågar det rakt ut, får då är det uppenbart att det kommer från dig.

• Anonym (Föftvivlad)

Vi har pratat o jag har frågat. Bett henne komma med ett förslag i vid några tillfällenunder 5 år. Slutar med hon inte vill nåt eller har nån åsikt.slutar ibland med hon frågar vad hon ska göra för mig när pratat färdigt. Säger jag jag ä nöjd suckar hon o suger av mig som försök till o göra nått bra, han en åsikt, ta initiativ, men det lyser igenom, ä jobbigt för henne.

Blir så jäkla trött!!

• Danniboy
    Anonym (Föftvivlad) skrev 2018-01-11 21:42:13 följande:

Vi har pratat o jag har frågat. Bett henne komma med ett förslag i vid några tillfällenunder 5 år. Slutar med hon inte vill nåt eller har nån åsikt.slutar ibland med hon frågar vad hon ska göra för mig när pratat färdigt. Säger jag jag ä nöjd suckar hon o suger av mig som försök till o göra nått bra, han en åsikt, ta initiativ, men det lyser igenom, ä jobbigt för henne.

Blir så jäkla trött!!

Trist.. lider med dig. Vet inte riktigt vad mer du kan göra.. du verkar ha testat det mesta. Hoppas allting löser sig.
  • Anonym (Föftvivlad)

Kör det där med mera dominant i sängen ibland. Bara tatt för mig o kört på. Gjort min grej o det JAG vill.

Brukar sluta med hon kommer 4-5 gånger o man får byta lakan o handukar hon låg på. Tom hänga bäddmadrassen på tork ibland.

Då låter jag henne veta hur nöjd ja ä efteråt.men ofta svårt o veta, hon kan ligga o kolla åt ett annat håll hela tiden o smeka min arm emellanåt, o så får man höra det när det är diskussion,att man bara kör sitt räcke liksom.

Vad ä det för fel på oss??

• Anonym (Föftvivlad)

Ingen som har nått o tillägga?

Svar på tråden Vill känna mig åtrådd