• Anonym (Euforisk)

    Förstoppad efter analsex?

    Hej allihop!!

    Äntligen har jag fått testa analsex ihop med min kille.

    Ingen av oss hade haft det innan, vi har pratat ganska länge om det och jag har köpt diverse pluggar o har jobbat mig upp i storlek( inte dagligen men någon gång i månad).

    Vi är väldigt kommunikativa och det gick utmärkt att få in hans penis på 19 i längd och 15 i omkrets. Visst det gjorde lite ont vid ett tillfälle när den hade kommit in och han sen drog ut sen helt för att hälla på mer glid. Sved till som om det blev en liten spricka eller nått.

    Det var oerhört skönt när det väl kom igång och efteråt var jag öm i någon dag.

    Nästan direkt efter att sexet var klart började magen köra, mullra o ha sig. Dagen efter bajsade jag antagligen ut hans sperma. Sen har set fått två dagar utan bajs:/

    Tror inte jag blev förstoppad av skälva sexet så men tänker att eftersom kag blev lite öm så var det väl lite svullet och därför blev det kanske stop i krysteffekten liksom?

    Idag 4 dagar senare har jag vart på toaletten var lite hård och set kom blod! Har haft både en inre och en yttre hemorojd efter förlossningen för 11mpnader sedan. Kan det ha varit den som gör det eller är det av friktionen efter sexet?

    Någon som erfarit liknande? Sugen på att testa igen imorgon.

  • Svar på tråden Förstoppad efter analsex?
  • Anonym (.)

    Brukar vara tvärsom, snarare lite lös. Antar att det beror på glidmedel och sperma.

  • Tom Araya

    När jag kommer i henne brukar det ge motsatt effekt.
    Kan vara sådär populärt att det sker när hon ska iväg någonstans kort efter... :)

  • Anonym (Fyrabarnsmamma)

    Jag skulle nog säga att analsex har laxerande effekt. Kan ju vara något annat som gör att du blir hård i magen. Det kan vara stress eller något annat..

  • Anonym (:-))

    Kul att läsa om eran experimentlusta och nyfikenhet i detta, dock tror (vet) jag att det bara är en slump att du har blivit hård i magen p g a det. Ta det försiktigt och prova igen, det är ingen fara.

  • Anonym (Gud)

    Det är naturens sätt att informera oss om att människan inte ska idka analsex. Den som inte lyssnar kan på sikt få förslappad ringmuskulatur som straff.

  • Anonym (:-))
    Anonym (Gud) skrev 2018-01-13 00:43:15 följande:

    Det är naturens sätt att informera oss om att människan inte ska idka analsex. Den som inte lyssnar kan på sikt få förslappad ringmuskulatur som straff.


    Suck.
  • Anonym (Gud)
    Anonym ( ) skrev 2018-01-13 16:50:45 följande:

    Suck.


    Suck :|
  • Anonym (:-))
    Anonym (Gud) skrev 2018-01-13 17:21:59 följande:
    Suck :|
    Jag tycker också att det är tråkigt att du inte får nån uppmärksamhet i ditt liv så att du måste försöka provocera andra för att bli sedd.
    Sen att du kallar dig Gud bekräftar ju bara din ensamhet.
  • Anonym (Ibland)

    Nu var det fleeera år sedan jag hade analsex, men jag kunde också ha svårt med nr 2 efteråt. Tror att det beror på att slemhinnan blir lite irriterad och svullen av penetrationen.

  • Anonym (Gud)
    Anonym ( ) skrev 2018-01-14 01:08:25 följande:

    Jag tycker också att det är tråkigt att du inte får nån uppmärksamhet i ditt liv så att du måste försöka provocera andra för att bli sedd.

    Sen att du kallar dig Gud bekräftar ju bara din ensamhet.


    Ok, du gör förstås den tolkning som passar dig bäst, som får dig att må bra.

    I övrigt ligger det dock mycket i det jag skriver faktiskt. :)
  • Anonym (.)
    Anonym (Gud) skrev 2018-01-14 08:37:38 följande:

    Ok, du gör förstås den tolkning som passar dig bäst, som får dig att må bra.

    I övrigt ligger det dock mycket i det jag skriver faktiskt. :)


    Nej det gör det inte.
  • Pretorian IV
    Anonym (.) skrev 2018-01-14 08:39:28 följande:

    Nej det gör det inte.


    Mata inte trollet...
  • Anonym (Euforisk)
    Anonym (Ibland) skrev 2018-01-14 03:07:48 följande:

    Nu var det fleeera år sedan jag hade analsex, men jag kunde också ha svårt med nr 2 efteråt. Tror att det beror på att slemhinnan blir lite irriterad och svullen av penetrationen.


    Precis vad jag misstänker. Skönt att höra någon som också haft det på samma vis, även om jag ej var jätteorolig.
  • Anonym (Euforisk)

    Dagen efter idag är det lite ömt men inte som efter första gången. Annars verkar allt stå väl till:):):)

    Ska låta stjärten vila lite nu.

    Någon som har tips på hur man får in den i stjärten i ridställning.

    Spänner mig så mycket när jag sitter i hans knä så vi försökte med att sätta mig på huk efter att han stoppat in den men det gick typ inte utan att ta ut den.

  • Anonym (Ppp)

    Ni som har första gång analsex

    Luktar de inte bajs ?

    När ni har en kuk där inne i röven ?

    Använder ni kondom ?

    Tänker de bli bajs runt kuken

    De kommer lukta bara bajs .

    Eller har ni tips ?

    Har aldrig haft de, men nu när jag är gravid så vill min man inte knulla min fiffa , han vill ta i röven men har vägrat för de ska lukta bajs .

  • Anonym (.)
    Anonym (Ppp) skrev 2018-01-14 19:50:27 följande:

    Luktar de inte bajs ?

    När ni har en kuk där inne i röven ?

    Använder ni kondom ?

    Tänker de bli bajs runt kuken

    De kommer lukta bara bajs .

    Eller har ni tips ?

    Har aldrig haft de, men nu när jag är gravid så vill min man inte knulla min fiffa , han vill ta i röven men har vägrat för de ska lukta bajs .


    Nej det luktar inte bajs när man har analsex.

    Nej vi använder aldrig kondom, tycker bara det skaver. Men vi går aldrig från analsex till oral eller vaginalsex heller...

    Blir typ spår av bajs 1/20 gånger på kuken, som kan lukta lite när man drar ut den. Jag har varit med om 1 gång när det var ganska mycket skit på kuken, men det är verkligen ovanligt. jag har nog haft analsex ett par hundra gånger...

    Däremot låter det som fel orsak att ha analsex. Graviditet är ingen anledning att ha analsex.
  • Tom Araya
    Anonym (Euforisk) skrev 2018-01-14 19:40:35 följande:

    Dagen efter idag är det lite ömt men inte som efter första gången. Annars verkar allt stå väl till:):):)

    Ska låta stjärten vila lite nu.

    Någon som har tips på hur man får in den i stjärten i ridställning.

    Spänner mig så mycket när jag sitter i hans knä så vi försökte med att sätta mig på huk efter att han stoppat in den men det gick typ inte utan att ta ut den.


    Har du provat med plugg innan?
Svar på tråden Förstoppad efter analsex?