EpicNurse skrev 2018-01-14 16:21:02 följande:
Ja men precis. Då är det inget konstigt alls i provet!
Betyder ordagrannt godartat livmoderslemhinne-vävnadsprov.
Det låter bra :). Då släpper jag det. Jag passar på att fråga mer då jag ser du jobbar på gyn.
Har du varit med om att det missats nån äggstockscancer där det mest tittats på livmodersslemhinnan? Den var 8mm tjock och jag hade precis blödit. Den borde varit betydligt tunnare sa läkaren. Är 49 år men har ff inga klimakteriebesvär. Däremot har jag blödit mkt, haft mellanblödningar till o från två år, svullen mage och till o från uppblåst som om jag vore i nionde månaden. Ingen laktos eller gluten. Aldrig haft problem med magen. Däremot äter jag otroligt lite så borde inte vara så svullen. Har alltid haft platt mage. Svår Smärta i ljumske/bäcken/rygg konstant och utreds även för det på ortopeden men det är en oklar smärta som läkarna inte får bukt på. Jag är rejält svullen på båda sidor om ljumsken, dock mer vågrätt under magen än lodrätt och det är inte lymfkörtlarna men kan ana att mina äggstockar/äggledare ligger där. Där smärtar det intensivt ibland. Går ständigt med lite temp. Oftast runt 37,7-38 men normaltemp är runt 36,7. Är nere där nån enstaka gång.
Har du nån tanke kring detta?