• Anonym (nervös)

Tips på en "anständig" men ändå snygg/fin bikini till 19 åring?

Jag är en 19 årig tjej som är tillsammans med en grek. Hans familj och allt är trevliga men dom är lite konservativt lagda och tycker det är viktigt med vårdad klädsel, mycket artigt beteende osv. Nu ska jag till våren till Grekland med dom och är lite "orolig" för det här med badkläder. Vill ju ha en fin bikini och känna mig fin, samtidigt som jag vill vara anständigt och vårdad klädd. Alltså det ska passa bra i ett konservativt och noggrant sällskap.

Länka om ni har bra tips. Svart med blommor och ganska täckande men inga "kärringtrosor" skulle jag föredra men allt är av intresse tack!

• Svar på tråden Tips på en "anständig" men ändå snygg/fin bikini till 19 åring?
  • vettefaen

Prata med din snubbe om detta så kanske han kan hjälpa dig. 

i Vissa fall kan shorts vara något men det är ju inte speciellt fint alls.

• Spislucka

Vet inte vad greker anse vara anständigt. Men du kan ju alltid rådfråga din kille.

• Anonym (nervös)
    Spislucka skrev 2018-01-13 12:21:02 följande:

Vet inte vad greker anse vara anständigt. Men du kan ju alltid rådfråga din kille.

Bikini har ju de flesta grekiskor så bikini eller eventuellt baddräkt funkar. Dock vill jag ha en anständig bikini så man inte ser ut som ett sexobjekt eller så att det ser lite kontroversiellt, utan neutral och att man inte tänker "men ojdå"
  • Anonym (undrar)

Jag tycker att det finns mängder av bikinis på marknaden som passar in på din beskrivning. Vad är det du tycker är fel med de du har tittat på? Hur ser "kärringtrosor" ut?

• Anonym (Lisen)

Som någon nämnde så har Bonprix mycket att välja mellan. Allt från sexiga bikinis och baddräkter till mer konservativa. Fast...å andra sidan så funkar alltid en kort sarong över bikinibyxan, sådan kan man även bada med också. Då kan du koncentrera dig på en bra överdel istället tänker jag.

• Anonym (Lisen)
    Anonym (Lisen) skrev 2018-01-13 15:08:24 följande:

Som någon nämnde så har Bonprix mycket att välja mellan. Allt från sexiga bikinis och baddräkter till mer konservativa. Fast...å andra sidan så funkar alltid en kort sarong över bikinibyxan, sådan kan man även bada med också. Då kan du koncentrera dig på en bra överdel istället tänker jag.

PS. Hade sarongen på jämt när jag var i min killes hemland i Tunisien...funkade klockrent.
Svar på tråden Tips på en "anständig" men ändå snygg/fin bikini till 19 åring?