• Pekar78

Kvinnor och smisk

Hej

Hur är det med kvinnor och smisk? Hela min barndom fick jag ligga över farmors knä med naken rumpa och bli smiskad av olika saker. Detta har gjort konstigt nog att smisk är väldigt tändande. Både att få och ge. Vad tycker ni?

• Svar på tråden Kvinnor och smisk
  • Pekar78

Ja jag tycker att en kvinna som inte är lydig ska ligga över knäet med trosorna vid knäna och bli smiskade med ris bälte eller handen

• Anonym (usch nej)

Nej tack, håller mig hellre med slav och håller i nycklarna;)

• Pentra

Smisk hör absolut inte hemma i mitt sexualliv. Tänder inte på smisk. Tvärtom. Fick det som barn, och blev slagen och hånad, så det räckte och blev över...och det vill jag absolut inte få flashbacks av när jag har sex... Jag vill kunna ge mig hän och njuta av sex, djupt och intimt tillsammans med min partner, och det utan att få upp inre bilder från barndomstrauman! ... Skulle min partner ändå vilja ha någon att smiska under sexet så får han isf lov att skaffa en tjej till, så att han kan leva ut dessa fantasier med henne ist. ... Jag brukar alltså göra klart för min partner att jag varken tänder på smisk eller att bli dragen i håret etc. Skulle denne ändå envisas med att göra detta så är mitt måtto: Smiska mig eller dra mig i håret etc. när vi har sex och jag mejslar in min armbåge mellan dina revben! ... /Pentra

• Anonym (K)

Jag fick smisk över mammas och pappas knän under hela uppväxten. Hade jag tur var det ?bara? med handflatan. Hade jag otur var det med ?Herr Björkman? som riset kallades. Det är rätt hemska minnen som jag tänker på med fasa än idag fast det var länge sedan (är 55). Men trots det har jag velat få smisk även som vuxen.

Svar på tråden Kvinnor och smisk