• Anonym (Zig Natur)

Tatuering på partnern?

Hur sexigt är det med tatueringar?
    beskriv gärna hur du vill eller inte vill att den ska se ut på dej eller på partnern.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Tatuering på partnern?
  • Anonym (nej)

Jag tycker att det är otroligt fult och avtändande både på kvinnor och män, särskilt på kvinnor.

• Anonym (Anonym)

Jag tycker det är skitsnyggt! På båda!

• Pussan

Hur sexigt är det med kläder och skor?

Det kanske beror mer på hur kläderna eller tatueringarna ser ut än om de finns eller inte!?  Svettig träningsoverall och foppatofflor är kanske inte så sexigt. Skinnjacka och trasiga jeans på en kille är väldigt sexigt. Eller kort kjol och höga klackar på en brud.
    En snygg tatuering på rätt ställe (det är upp till var och en var rätt ställe är) kan vara väldigt sexigt. En stor svart blaffa som inte föreställer någonting är väldigt osexigt.

• Blixtmannen2
    Pussan skrev 2018-01-14 23:08:18 följande:

Hur sexigt är det med kläder och skor?

Det kanske beror mer på hur kläderna eller tatueringarna ser ut än om de finns eller inte!?  Svettig träningsoverall och foppatofflor är kanske inte så sexigt. Skinnjacka och trasiga jeans på en kille är väldigt sexigt. Eller kort kjol och höga klackar på en brud.

En snygg tatuering på rätt ställe (det är upp till var och en var rätt ställe är) kan vara väldigt sexigt. En stor svart blaffa som inte föreställer någonting är väldigt osexigt.

Håller med. En snygg tatuering på rätt ställe kan vara jävligt sexig.
  • Anders 386

Ganska likgiltigt...
    Jag kan inte se något sexigt alls med en tatuering. Men det är heller inget som direkt stör om det inte gått till överdrift.
    Det är väl en generationsfråga antar jag.

• Raleigh85

Jag tycker det är extremt sexigt, om det är bra gjort och välplanerat. Har man en massa fylle tatueringar här och där som inte betyder så mycket, så är väll inte det idealiskt. Samma med ansiktet. Men annars tycker jag en stor, kraftig man, med en kropp full i konst är bland det sexigaste som finns! :)

• Anonym (Zig Natur)

Ställde frågan eftersom jag själv går i valet och kvalet. kanske en maori-tatuering på överarmen, typ denna:
    lh3.googleusercontent.com/ReS8lqNLK4_LgpT50Sje4h3FOP8-yLQcxIxchfSPEKb-893L29vEVVHms1Lr6rpnDw=h900
    Men var tycker tjejer? Det är ju lite för er skull man gör sej "fin"
    Man är ju ingen ungdom längre heller, så det känns lite som att sminka en gris..eller?

När det gäller tjejer så är ju svarta rosor skitläckert,.
    i.imgur.com/KjuHmaw.jpg

• Stårschan
    Anonym (Zig Natur) skrev 2018-01-15 10:18:49 följande:

Ställde frågan eftersom jag själv går i valet och kvalet. kanske en maori-tatuering på överarmen, typ denna:
    lh3.googleusercontent.com/ReS8lqNLK4_LgpT50Sje4h3FOP8-yLQcxIxchfSPEKb-893L29vEVVHms1Lr6rpnDw=h900
    Men var tycker tjejer? Det är ju lite för er skull man gör sej "fin"
    Man är ju ingen ungdom längre heller, så det känns lite som att sminka en gris..eller?

När det gäller tjejer så är ju svarta rosor skitläckert,.
    i.imgur.com/KjuHmaw.jpg

Du gör dig väl knappast "fin" för de tjejer som skulle tycka att tatueringen är ful. kaka söker maka. Genom att visa vem man själv är så attraherar man ju likasinnade, eller hur? Det skulle ju till exempel inte vara någon idé för dig att tatuera dig om du själv tycker att tjejer som gillar tatueringar är motbjudande.
  • Anonym (M36)

Tycker det är sexigt med tatuerade tjejer. Rätt mycket tatueringar faktiskt men jag röstade även för måttligt.

Tatueringar är svåra, vissa är inte snygga och vissa är riktigt läckra. Det blir som porrigt med tatueringar tycker jag.

• Anonym (Zig Natur)
    Stårschan skrev 2018-01-15 10:35:28 följande:
    Du gör dig väl knappast "fin" för de tjejer som skulle tycka att tatueringen är ful. kaka söker maka. Genom att visa vem man själv är så attraherar man ju likasinnade, eller hur? Det skulle ju till exempel inte vara någon idé för dig att tatuera dig om du själv tycker att tjejer som gillar tatueringar är motbjudande.
    Precis, det är därför är det intressant att se vad tjejer tycker rent allmänt om tatueringar, tycker de flesta att det är fult och motbjudande så kanske man ska fundera en gång till innan man gör något.
Svar på tråden Tatuering på partnern?