Killar hur reagerar ni på en tjej som inte vill ha sex efter tredje dejten?
Utgår från att du menar vad som händer om hon inte är med på att ligga senast på tredje dejten.
Då ödslar jag inte mer tid på henne. Har inga problem med att hitta andra.
Utgår från att du menar vad som händer om hon inte är med på att ligga senast på tredje dejten.
Inget som är avgörande. Mer känslan i träffarna som säger något. Verkar kemi OCH lust till närhet saknas. Ja då blir det inte fler dejter med henne.
En tjej som vill vänta med sex ser jag som flickvänsmaterial. En tjej som hoppar i säng direkt är inte intressant för framtiden.
Nej, det finns ingen tidsram som bestämmer vilken date som ger tillgång till hennes byxor. Sjukt att du ens tror det.
Prova att använda daten till att lära känna henne, så slipper du fråga random människor över ett forum om varför hon inte drar ner sina byxor för dig.
Är man intresserad av tjejen för mer än sex så är det inget negativt alls. Jag dömer inte de som hoppar i säng på första dejten, har gjort det själv. Men helst väntar jag till 3e eller 4e om jag är intresserad av mer än bara sex. Jag vill lära känna tjejen förat, då blir också sexet mer meningsfullt. De gånger jag sexat på första dejten har aldrig lett till mer än just sex.
Dejtar för att hitta någon att dela livet med under lång tid, inte för att få ligga. Så, sexet får gärna vänta tills vi lärt känna varandra och det tror jag inte vi hunnit göra särskilt mycket vid tredje dejten.
Damned if you do and damned if you don't. Ha sex på första dejten och kallas hora och bli dumpad. Vilja vänta längre än tre dejter och kallas frigid och bli dumpad. Väldigt lite spelutrymme för tjejer.