• Irie

Inga symptom och rosa/bruna flytningar, kört va?!

Börjar bli less på att posta inlägg i denna kategorin men dessvärre verkar mitt andra missfall på tre månader vara här. Jag har INGA symptom och det i sig tycks vara "normalt" men i kombination med rosa/bruna flytningar sparsamma sedan snart två veckor tillbaka börjar hoppet om denna graviditet försvinna helt ! Jag hade exakt samma i september och till det en magkänsla som sa att något var fel, och det var det. En ofostrig graviditet som fick avslutas med medicinsk abort. Ska till läkaren på onsdag pga av blödningarna. Men jag håller på att gå sönder för sllt tyder på att detta händer igen :/ vet inte varför jag skriver, men önskar väl någonstans att det finns en chans att få en normal graviditet trots dessa faktorer .. någon som vill dela med sig av sina upplevelser av icke symptom & färgade flytningar? Hur gick det för er?

• Svar på tråden Inga symptom och rosa/bruna flytningar, kört va?!
  • Jag är bara jag

Jag blödde färskt med sonen v.7 och var bombsäker på missfall- hade haft 4 innan- ,men det gick bra. Ca 30% av alla blödningar gravida har är ofarliga. Jag håller en tumme!

• Angelicalundiiin

Hej, plussade svagt igår med rfsu och liiiite starkare idag hade bim igår så tycker de borde va starkare, va på toa imorse och en ljusrosa flytning kom när jag torkade mig? Fortfarande ont i svanken lite öma bröst då och då... kan de va missfall eller mellanblödning? Hur går de för er? :)

• Irie

Jag har haft dessa rosa flytningar sedan dagen jag skulle fått min mens, med uppehåll på några dagar. Sedan i förgår har det inte kommit något rosa. Men ska på VUL på onsdag. Dock var min förra gravidtet precis likadan, och då fanns inget foster :/ men jag har läst om massor som det går bra för trots dessa rosa flytningar. I mitt fall verkar det dock vara ett sätt för kroppen att tala om att något är fel dessvärre :/ jag har två barn sedan innan och i dem graviditeterna blödde jag inte en droppe. Jag är helt förstörd och har ställt in mig på att det inte blir någon bebis denna gången heller. Och tror inte jag orkar med ett försök till, verkar vara något fel på mig och min sambo. De andra barnen är tillsammans med en annan man. Men jag hoppas allt går nra för dig! Uppdaterat här på onsdag efter läkarbesöket

• Irie

I dag fick vi se ett litet hjärta som precis börjat slå på VUL 6+0

• Jag är bara jag
    Irie skrev 2018-01-17 09:13:08 följande:
    I dag fick vi se ett litet hjärta som precis börjat slå på VUL 6+0
    Grattis!
Svar på tråden Inga symptom och rosa/bruna flytningar, kört va?!