• Smultron93

Vunnit på triss?

Jag vet att chansen att vinna är mycket liten då en kille köpte tusen lotter och vann ingen större summa. Men finns det någon som vunnit eller känner någon som vunnit och hur mycket? Det hade ju varit drömmen

• Svar på tråden Vunnit på triss?
  • Glinda från Oz

Som mest har jag vunnit 900 kronor, jag har vunnit 500 på en toalett också men annars har det bara varit småvinster på max 60 kronor.

• Glinda från Oz

Tialott ska det så, inte toalett

• sextiotalist
    En fd kollegas mamma skrapade fram en högre vinst på triss i TV, två jag vet har vunnit 10 000 kronor.
    Vi vann 2000 ett år då vi hade det tight, lagom innan jul
  • Duckan

En väninna till mig vann en miljon för en herrans massa år sen. Vi har aldrig vunnit några högre summor.
    En fd arbetskamrat köpte Triss för 1000 kr och vann inte ens tillbaka den pengen.

• Aniiee

Jag vann 75 kr på triss för några år sen, och min lillebror vann 500 på triss när han var 6. Annars vet jag inte.

Hunger, disease, tyranny, superstition and guacamole
  • Anonym (Tiger)
    Glinda från Oz skrev 2018-01-15 13:38:32 följande:

Som mest har jag vunnit 900 kronor, jag har vunnit 500 på en toalett också men annars har det bara varit småvinster på max 60 kronor.

Undrar vad som hände på toaletten då.. :)
  • Aikido
    Glinda från Oz skrev 2018-01-15 13:39:00 följande:
    Tialott ska det så, inte toalett smile2.gif
    Jag brukar alltid fantisera om att det är en enarmad bandit när jag trycker på spolaknappen. Ingen vinst än så länge. Billigt att spela dock.
  • Pikacha

En kollega har vunnit 10 000 kr och min systerson vann 100 000 kronor.

Tror att grannarna till mina föräldrar också vunnit 100 000 på Triss.

Själv köper vi hyfsat ofta men vinner aldrig något större, har köpt för ca 1000:- en gång men gick i förlust stort....

Svar på tråden Vunnit på triss?