Vad hände (otrohet, vad händer nu?)
Hej
Jag och min man har varit tillsammans i 12 år och har försökt bli gravida i lite över 3år vi har varit och gjort en utredning på varför vi inte blivit gravida, men alla tester var ok. Tyvärr får vi inte göra IVF pga. att mitt BMI är för högt.
Men över till varför jag skriver här.
För några dagar sen fick jag veta att min man varit otrogen, det var en total chock och har krossat mig.
Men jag vill sitta ner och prata, försöka komma fram till vad som hände och vart allt gick fel.
Men han är så arg över att han var otrogen och förstört vår förhållande, det enda han säger är att han gjorde fel, det var ett misstag och att han inte vill förlora mig.
Jag har försökt förklara att jag inte vet vad jag vill än men vi måste prata och att jag är iallafall villig att ge oss en till chans.
Men han vill helst inte prata om det. Jag vet inte vad jag ska göra, en sida av mig vill kasta ut honom medan den andra sidan vill kämpa för oss, men hur ska vi kunna gå vidare om vi inte kan prata om det som hänt.
Om någon som varit med om otrohet och har tips idéer om hur man kan gå vidare eller ta sig igenom är jag super tacksam.
Alla i min närhet tycker kasta ut honom, men jag vill inte bli påverkad av deras åsikter.
Tack på förhand