• Anonym (Toys'r'us)

Tips på sexleksaker för par

Gift par, nyss 40 fyllda, behöver tips och råd!

Vi har en hel del sexleksaker sedan tidigare som vi använder ofta, men vi känner att det vore spännande att testa lite nytt. I vår hemliga låda finns idag två Lelo-vibratorer (Liv 2 och Gigi 2) som min hustru använder när hon onanerar själv, ett antal olika stavar i glas (Icicles) samt en ganska rejäl samling av ringar i latex och läder för penis och pung, både med och utan vibratorer.

Jag undrar om det är någon som har lust att dela med sig av erfarenheter. Har ni gjort något inköp som överraskat positivt, eller på annat sätt bidragit till ert sexliv?
    ...och vad har varit mindre bra?

Tänkte överraska hustrun på bröllopsdagen om några veckor med några nya och spännande paket!

• Svar på tråden Tips på sexleksaker för par
  • Anonym (man)

en vibbrerande prostata leksak är nått att prova. Jäkligt skönt tror bådaskulle gå igång av den

• mammatildan

Vi använder en we vibe och älskar den! Det är en vibrator som ser ut som ett u och sitter i under tiden vi älskar. Vibrerar både mot klitoris och g-punkten och gör det fantastiskt skönt. Även om det är jag som får den mesta stimulansen så känner min man av vibrationerna också och gillar det! We viben har en rolig funktion att den går att styra med mobilen efter att man laddat ner en app. Vet att den kan styras från annat land också men det har vi inte testat än Flört En perfekt present till er bröllopsdag enligt mig Glad 

• Ohyess

Jag och min man använder en dubbel dildo.

Min makes ide först och jag kan inte påstå att jag misstycker. Det är fantastiskt skönt att både bli knullad av en stor dildo och höra min man njuta av en dildo i rumpan samtidigt som jag runkar av han.

• Angeline

Jag har massor elektrisk saker och sexgunga allting som gör ont men jag har en sak som gör as ont om man vill testa måste man fråga mig så säger jag en sak som man måste göra annars kan man inte för låna

• NinjaLinan
    Anonym (Toys'r'us) skrev 2018-01-16 15:06:28 följande:

Gift par, nyss 40 fyllda, behöver tips och råd!

Vi har en hel del sexleksaker sedan tidigare som vi använder ofta, men vi känner att det vore spännande att testa lite nytt. I vår hemliga låda finns idag två Lelo-vibratorer (Liv 2 och Gigi 2) som min hustru använder när hon onanerar själv, ett antal olika stavar i glas (Icicles) samt en ganska rejäl samling av ringar i latex och läder för penis och pung, både med och utan vibratorer.

Jag undrar om det är någon som har lust att dela med sig av erfarenheter. Har ni gjort något inköp som överraskat positivt, eller på annat sätt bidragit till ert sexliv?
    ...och vad har varit mindre bra?

Tänkte överraska hustrun på bröllopsdagen om några veckor med några nya och spännande paket!

DENNA är så wow!
    sinamatic.se/produkt/satisfyer-pro-4-couples/
  • Anonym (womanizer)

womanizer Bör ni testa. Jo den kostar men se det som investering

Svar på tråden Tips på sexleksaker för par