• Anonym (Ensam)

Är det lättare att hitta en tjej att mysa med än att hitta en tjej att ha sex med?

Om man inte kan hitta en tjej som vill ha sex med en, är det lättare att hitta nån att mysa med utan sex? Typ kramas och så.

• Svar på tråden Är det lättare att hitta en tjej att mysa med än att hitta en tjej att ha sex med?
  • Enbarnspappan

Tror inte det finns såna... Antingen vill man ha hela paketet med mys OCH sex...eller så är man inte fysisk av sig.. Och är inte så mycket för något av det. Men det är ju bara vad jag tror.

• Anonym (anonym)

Om mysa innebär fysisk kontakt utan attraktion så går det väl lika bra att hitta en av samma kön som man kan mysa med

• Anonym (nej knappast)

Jag tror tjejer/kvinnor so dejtar generellt är urlessa på att aldrig få mysa och bli uppskattade för annat än sex med killar. De flesta har så otroligt svårt att hitta pojkvänsmaterial, men däremot har jag aldrig hört om någon som bara vill mysa med en kille som hon inte har känslor för. Så funkar inte tjejer. De vill ha hela paketet om de väl ger sig hän till nån. Det kan inte vara myskompisar om de inte är attraherade. Men att hitta en kille som inte har så bråttom och som är hundra procent närvarande och verkligen gillar hänga tror jag skulle bli populärt. Kanske en framtidsbransch för killar att göra sig en hacka på;)

Det är pojkvän du ska satsa på om du vill lyckas med kvinnor och en bra sådan!

• Anonym (E)
    Anonym (anonym) skrev 2018-01-16 18:28:41 följande:

Om mysa innebär fysisk kontakt utan attraktion så går det väl lika bra att hitta en av samma kön som man kan mysa med

Vad är det för smörja. Myser gärna med tjejer men aldrig att jag skulle göra det med än man. Detta måste vara skrivet för att provocera.

TS tyvärr tror jag det är lika svårt att hitta nån att mysa med som att ha sex med.
  • Seximami85

Jag förstår inte ? meningen med mys är ju att det leder till sex, tråkigt att mysa utan att pilla.. tycker jag

• Anonym (Ensam)
    Seximami85 skrev 2018-01-16 18:40:57 följande:

Jag förstår inte ? meningen med mys är ju att det leder till sex, tråkigt att mysa utan att pilla.. tycker jag

Ja det kan man tycka kanske men för mig skulle det vara mycket bättre än inget alls. Har aldrig haft flickvän eller sex och saknar förstås det väldigt mycket. Men mest saknar jag nog att aldrig få vara nära en tjej man tycker om. Hålla om nån när man ser en film och så. Men om det inte alls är lättare att hitta nån för mys så får jag väl skrinlägga de tankarna.
  • Anonym (Ensam)
    Pannamanna skrev 2018-01-16 18:49:26 följande:

Vad är du ute efter? Kärleksrelation eller kk-relation?

Helst vill jag ha en kärleksrelation. Om inte det går skulle jag vilja ha nån att ha sex med ibland. Går inte det heller skulle jag i alla fall vilja mysa ibland åtminstone.
  • CarinaL26

Tyvärr tror jag inte de flesta tjejer funkar så.

Vill de inte ligga med dig vill de inte mysa med sig heller.

• Anonym (Ensam)
    CarinaL26 skrev 2018-01-17 09:38:39 följande:

Men om du saknar kroppskontakt så gå på massage!

Det gör jag ibland och det är skönt.
  • Anonym (Ensam)

Inga andra åsikter?

• Anonym (U)

Kanske om du hittar någon som är heteroromantisk asexuell och gillar dig?

Annars låter det inte så troligt.

Om tjejen vill inte ha sex med dig för att hon inte finner dig attraktiv då vill hon väl inte mysa med dig heller...

Svar på tråden Är det lättare att hitta en tjej att mysa med än att hitta en tjej att ha sex med?