• Anonym (Fundersam)

    Blev jag spräckt?

    Hur vet man om man blivit spräckt?

    Jag och pojkvännen hade sex idag och när vi precis bytt ställning så hamnar hans penis lite konstigt och jag får ont utav det, bara en liten stund och så fortsatte vi. Märkte efter att jag blöder lite! Bara att det är liiiiiite rött (nästan rosa ish). Öm blev jag , såklart! Blev jag spräckt? Eller är det något annat?

  • Svar på tråden Blev jag spräckt?
  • Anonym (.)

    Vadå "spräckt"? Klart att man kan börja blöda lite om snoppen hamnar konstigt. Slemhinnorna är känsliga. Får du en smäll på näsan kan du få näsblod. Förstår nog inte vad som oroar dig?

  • EnsamSingelpappa

    Hej


    Det finns nog absolut ingenting att vara orolig för även om man ska ta oro på största allvar.


    Men det är många faktorer som kan göra att de börjar blöda lite lätt, man tar i för hårt och de blir någon spricka. Man kanske inte var tillräckligt blöt och då kan de hände något.


    Själv vet jag att ibland gick man in i tjejen utan att vara riktigt upphetsad och våt. Då fick jag slitningar och ont ibland. Ibland blödde det bara.


     


    Men om du nu inte har så ont så har nog ingenting spruckit. Se de så här, den muskeln du har där nere, den kan hantera att klämma ut en 3-6 kg bäbis :) Den kan nog hantera en snopp som kommer lite snett eller på sidan eller vad som helst..

    Blöder du fortfarande?


    HAr du ont nu?

    DOnt worry, prata och diskutera ut om saken, man lever bara engång... :)

Svar på tråden Blev jag spräckt?