• Anonym (Förälskad)

Skicka blommor och dikt anonymt

Hej allihop !

Jag är kär i en tjej (hon är singel) men vågar helt enkelt inte berätta hur jag känner direkt. Vill däremot skicka henne blommor med en romantisk dikt. 

Har hittat blom affärer online som verkar leverera blommor men ingen som man kan skriva en dikt eller nåt.

Några förslag ? Hjärta

P.S Jag hittade ingen bra kategori för det här, borde finnas en som heter Romantik eller nåt XD

• Svar på tråden Skicka blommor och dikt anonymt
  • Anonym (Me)

Blommor är väl alltid uppskattat, en dikt däremot känns lite to much....

• Glinda från Oz

Interflora gör det, men jag är osäker på hur mycket text du får skriva. Du kan gå in i en fysisk butik eller beställa på nätet och du får själv bestämma vad som står på kortet, dvs du kan skriva din dikt där. Jag har själv skickat blommor anonymt via Interflora och det har gått bra.

• smulpaj01

Av vilken anledning om du ändå är anonym?

Personligen tycker jag anonyma kärleksförklaringar är lite creepy och rätt jobbigt att få faktiskt.

• Anonym (Agneta)

Jag tycker det är obehagligt med anonym uppvaktning. Kan du inte stå för vad du känner tycker jag du hellre ska låta bli. 

• Imhere

Dont be creepy!

Skicka blommor och fråga om hon vill gå på riktig dejt?

• Anonym (Nja)

Blommor, visst!

Anonymt, nja.... Jag hade inte räknat det på plussidan när det sedan visar sig vem det är.

Dikt, absolut inte! Ett fåtal kanske uppskattar det. De flesta absolut inte.

• Anonym (mv)

Varför ska du skicka dom anonymt? Vad hoppas du uppnå?

• Pope Joan II
    Anonym (Nja) skrev 2018-01-18 18:48:17 följande:

Blommor, visst!

Anonymt, nja.... Jag hade inte räknat det på plussidan när det sedan visar sig vem det är.

Dikt, absolut inte! Ett fåtal kanske uppskattar det. De flesta absolut inte.

Och det beror väl sannolikt på att det är oerhört få som behärskar den svåra konsten att skalda.

Personligen anser jag att anonym uppvaktning är totalt ointressant. 
Svar på tråden Skicka blommor och dikt anonymt