• Anonym (Hopplöst)

Ledsen

Har tappat lusten helt. Min man har sårat mej. Kanske dumt att starta en tråd. Men vet faktiskt inte vad jag ska göra. Vet inte om jag vill ha lusten tillbaka. Vet inte ens vad jag vill eller vad jag vill ha ut av den här tråden. Bara det är något jag tänker mycket på. Det gör mej ledsen. Men just nu är det noll på sexfronten . Kan man reparera när man har blivit sårad. Kan man hitta tillbaka till varandra. Vet inte ens varför jag väljer det här forumet. Många här verkar inte vara helt seriösa. Trohet för mej är viktigt och tillit. Är nervös för att starta den här tråden. Men tänker så mycket på det och upplever det som ett problem. Behöver bara ventilera det. Har egentligen ingen att prata med. Hoppas ändå på något seriöst svar. Tyvärr är kommunikationen inte så bra mellan oss efter det här.

• Svar på tråden Ledsen
  • Anonym (Vill förstå)

Hej

Att känna sig ledsen är hemskt

Vad har han gjort som har sårat dig?

• Anonym (Kanske)

Att bli sviken av den man älskar är hemskt. Om du kan lita på honom igen? Det beror kanske på, vad har han gjort?

Och desto viktigare, vad känner du själv, för honom, för er?

• Anonym (Hopplöst)

Egentligen tror jag att det är jag som överdriver. Men vi har inte haft det bra på länge. Han har kysst andra kvinnor. Fotograferar sig med kvinna i utmanande klädsel. Har väckt känslor i mej som är jobbiga. Tycker jag är ful och oattraktiv. Sårad på det planet. Att jag inte duger. Gråter faktiskt nu.

• Anonym (Hopplöst)

Hade jobbat ganska mycket med mej själv. Gått när i vikt och faktiskt varit ganska så nöjd med mej själv. Så det här har blivit så fel. Istället för att uppmuntra mej gör han så. Ja blev tyvärr grymt sårad.

• EnsamSingelpappa

Hej

Okej, så med andra ord så har han varit otrogen mot dig även om du nu har gjort en massa uppoffringar för han som sådant som att gå ner i vikt menar du?

Har du enligt dig gjort andra uppoffringar?

Menar, egentligen spelar de inge roll vilka saker du gör för din man eller inte gör. Så ursäktar det inte att han sårar dig med att vara med andra. Absolut inte ok.

Men vad är det för relation ni har? Gifta? Hur gamla är ni? Har ni barn?

Vad är du rädd för om du nu ska lämna honom, är han värd att försöka satsa på honom även om det är såhär dina förutsättningar ser ut?

Känns som han har bränt ut sig ordentligt...

• Anonym (Hopplöst)

Vi är gifta. Egentligen gamla jag 53 och han 56. Så de känns så mycket varför. Det är liksom vi borde växa upp. Vi har tre barn som är vuxna. Finns det någon vettig förklaring i det här. Vad är det han sysslar med och jag som är dum och tänker så mycket på det.

• Anonym (Hanna)

Med tanke på vad han gjort förstår jag inte hur du tänker när du säger att du kanske överdriver?

Låter inte klokt. Han har verkligen klantat till det.

• Anonym (Hopplöst)

Okej. Då är det inte så att jag överdriver. Det är några som har sagt det till mej. Har blivit så förrvirrad över det. Då är det jag känner inte fel. Det var nog lite det jag var ute efter. Dom här svaren. Har känt mej stressad över samlevnadsdelen. Vi har haft ganska mycket diskussioner om det. Till sist jag jag bara känt stress och krav och så gör han så där. Romantik ska väl inte vara ett skällsord. Min oro har blivit lite stilllad. Kan kanske släppa på det. Får se hur jag gör med vår relation.

• Anonym (Kanske)

Man ska aldrig behöva må dåligt i en relation! Det låter ju bara väldigt osunt.

Jag hade aldrig tyckt att det var ok att den jag lever med i respekterar mig och det vi har tillsammans genom att bete sig så. Och tvärtom, jag hade aldrig fått bete mig så heller... inte om vi ska leva harmoniskt tillsammans.

Boka in en tid för samtal med extern part?

• Anonym (Hm)
    Anonym (Kanske) skrev 2018-01-18 18:31:32 följande:
    Att bli sviken av den man älskar är hemskt. Om du kan lita på honom igen? Det beror kanske på, vad har han gjort? Och desto viktigare, vad känner du själv, för honom, för er?
    Håller med
Svar på tråden Ledsen