Finns det seriösa hemsidor där man kan tjäna pengar på att sälja sina egna bilder?
Finns det seriösa hemsidor där man kan tjäna pengar på att sälja sina bilder?
I så fall hur mycket brukar man få om man säljer bilder?
Finns det seriösa hemsidor där man kan tjäna pengar på att sälja sina bilder?
I så fall hur mycket brukar man få om man säljer bilder?
Menar du nakenbilder på dig själv eller foton du har tagit på tex solnedgångar eller vad? Bilder du har målat=
Vill du sälja direkt till kund eller via företag? Direkt till kund kan du ju göra själv, bara starta en sida eller använda dig av tex etsy.
oki.
jag skulle aldrig sälja nakenbilder på mig, utan det är bara vanliga bilder,exempelvis semesterbilder
Googla stockphotos.
Shutterstock är en av de största: submit.shutterstock.com/
Tror inte att det finns jättemycket pengar i denna business, men tar du bilder för din egen skull så kan det kanske vara en trevlig extrainkomst att sälja rättigheterna.
oki.
jag skulle aldrig sälja nakenbilder på mig, utan det är bara vanliga bilder,exempelvis semesterbilder
Jahaaa menar TS sälja sina bilder i "fysisk" form?
Då finns t.ex. Society6 eller DeviantArt. Båda seriösa och man behöver inte själv ta hand om processen med tryck och material.
Och... vill inte vara en röv men för att någon ska vilja köpa så ska det vara riktigt bra bilder. Nu har jag inte sett dina, men ordet "semesterbilder" lämnar en ganska dålig eftersmak i munnen hos en estet.