• Walldencrew

    Symtomen kvar efter missfall

    Efter att mensen var sen 2 veckor gjorde jag ett test som visade positivt.

    Samma natt vaknar jag med kraftiga magsmärtor och rena rama blodbadet. Hela kommande dag krampade magen och jag blödde en del som även innehöll en del klumpar. Jag ringde mvc och berättade om mitt missfall och hon sa även att det är vanligt med blödningar i tidig graviditet även om detta med största sannorlikhet är ett missfall.

    Nu 6 dagar senare har blödningen i princip avtagit, men jag har fortfarande symtom såsom illamående, svårt att äta samt känsliga bröstvårtor. Även magen är rejält svullen.

    Är det någon som har haft liknande som mig och om berätta sin historia?

  • Svar på tråden Symtomen kvar efter missfall
  • Orkide
    Walldencrew skrev 2018-01-20 08:34:21 följande:

    Efter att mensen var sen 2 veckor gjorde jag ett test som visade positivt.

    Samma natt vaknar jag med kraftiga magsmärtor och rena rama blodbadet. Hela kommande dag krampade magen och jag blödde en del som även innehöll en del klumpar. Jag ringde mvc och berättade om mitt missfall och hon sa även att det är vanligt med blödningar i tidig graviditet även om detta med största sannorlikhet är ett missfall.

    Nu 6 dagar senare har blödningen i princip avtagit, men jag har fortfarande symtom såsom illamående, svårt att äta samt känsliga bröstvårtor. Även magen är rejält svullen.

    Är det någon som har haft liknande som mig och om berätta sin historia?


    Min sambos kusin hade så men kanske i någon vecka senare än dig. Men när de gjorde ul så var där ett foster o hon hade förlorat en tvilling.

    Sen har jag läst den som blödig klumpar men fortfarande varit gravida.

    Har du tagit ett test?
Svar på tråden Symtomen kvar efter missfall