Kan det ändå vara ett missfall?
Hej!
Jag är gravid i vecka 11 (10+nåt) och fick igår en första blödning när jag kissade på morgonen. Det såg ut exakt som köttvatten... alltså lite åt det röda hållet men inget färskt blod. Det kom alltså ner i toastolen samt på pappret. Jag blev jätteorolig och min man skjutsade mig genast till gynakuten där det var så mycket väntetid att jag bestämde mig för att gå på toan där för att se om det fortsatte men jag såg inget när jag kissade. Vi åkte och åt frukost och även där gick jag på toaletten och då kom det en mellanstor ljusbrun blödning (?). Vi åkte tillbaka till gynakuten och efter flera timmar och inga mer blödningar fick jag ett vil som visade ett tickande hjärta och en sparkande bebis...blev så glad men läkaren kunde inte konstatera varför jag blödde vilket jag såklart hade velat. Tänkte ej mkt mer på detta men idag när jag vaknade kom det en ljusbrun vätska stor som två femkronor på pappret. Vet ej om jag inbillar mig men tror även att jag har lite svag molvärk vilket jag ej har annars . Bör jag vara orolig trots vul igår?
Mvh orolig
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2018-01-20 12:54
Ingen???