• Anonym (Orolig man)

Frun chattar på KIK

Jag misstänker att min fru är otrogen på KIK. Det började med att hon spelade Wordfeud och blev uppvaktad av flera olika män som ville sexchatta. Hon visade mig och vi skrattade åt det tillsammans. Sedan skaffade hon ändå KIK och chattar med någon eller några där. Hon började helt plötsligt visa ett stort intresse för sex, hon ville i stort sett varje dag. Detta har inte hänt på många år så jag blev först jätteglad. Men nu inser jag mer och mer att det är inte jag som har väckt upp hennes intresse, det är inte mig hon blir upphetsad av. Hon är redan rejält kåt när vi lägger oss, och då har hon suttit länge och chattat.
    Hon sitter all sin lediga tid och chattar, jag ser att hon ler och ibland ser hon generad ut. Jag har upptäckt att hon använder vibratorer på egen hand, det har aldrig hänt förut. Hon har börjat låsa in sig på toaletten länge, hon sminkar sig i tid och otid. Hon har börjat fota sig själv allt oftare, även sexiga bilder. Hon skickade en till mig, men jag får en känsla av att den var inte i första hand ämnad för mig.
    Jag mår skitdåligt av detta, frågan är om jag ska konfrontera henne och berätta vad jag känner?

• Svar på tråden Frun chattar på KIK
  • Anonym (.)

Samla bevis först.

Annars kommer hon neka, sopa bort alla spår och sedan bli superförsiktig med att lämna bevis.

Jättetrist när det blir så här. Förhoppningsvis hat hon inte varit fysisk otrogen ännu.

• Anonym (konfrontera henne)
    Anonym (Orolig man) skrev 2018-01-20 15:59:57 följande:

Jag misstänker att min fru är otrogen på KIK. Det började med att hon spelade Wordfeud och blev uppvaktad av flera olika män som ville sexchatta. Hon visade mig och vi skrattade åt det tillsammans. 

Hej tror inte du behöver analysera något mera. Kan nog vara läge att prata med henne innan hon hinner gå för långt i sin otrohet. Wordfeud är en känd free sex chat app, den varkar så oskyldig....  Lycka till
  • Anonym (Orolig man)

Jag är ganska säker på att hon inte har varit otrogen ren fysiskt än. Men man vet ju aldrig.
    Det är lite svårt att hitta bevis när allt försigår i mobilen som är låst med kod.
    Jag ska nog konfrontera henne försiktigt först, inga anklagelser till att börja med. Kanske ställa lite frågor osv.

• Anonym (Fie)

Ja, det låter som om hon åtminstone är på gång att vara otrogen, tyvärr 

• Anonym (A)
    Anonym (Fie) skrev 2018-01-21 14:42:01 följande:
    Ja, det låter som om hon åtminstone är på gång att vara otrogen, tyvärr 
    Håller med
  • Anonym (Skåpet)
    Anonym (Orolig man) skrev 2018-01-20 18:07:21 följande:

Jag är ganska säker på att hon inte har varit otrogen ren fysiskt än. Men man vet ju aldrig.

Det är lite svårt att hitta bevis när allt försigår i mobilen som är låst med kod.

Jag ska nog konfrontera henne försiktigt först, inga anklagelser till att börja med. Kanske ställa lite frågor osv.

Samtidigt verkar du relativt säker på att hon faktiskt chattar med andra. Lita på din instinkt. Tycker du att det är okej att din fru chattar och skickar bilder på sig själv till andra män medan ni är gifta?

Jag känner inte din fru men jag tror inte på att fråga lite försiktigt till att börja med. Jag tycker du bör gå ut rätt hårt, ta ett allvarligt snack, säg att du märkt förändringar i hennes beteende. Annars kommer du aldrig att få veta och alltid att undra. Be att hon visar dig sin mobil för om hon inte har något att dölja bör det inte vara något problem. Erbjud henne att titta i din för du har ett rent samvete.

Nekar hon dig att titta i mobilen vet du med stor sannolikhet vad som pågår. Även om hon inte gjort något fysiskt så är ni ju gifta och tillit och öppenhet måste finnas där.
  • SofieJ

Ursäkta, lite OT men vad är grejen med uppvaktning på Wordfeud? Har hänt mig flera ggr också att män börjat snacka sex där. Är detta allmänt känt?

• Anonym (Wf)
    SofieJ skrev 2018-01-21 15:12:25 följande:

Ursäkta, lite OT men vad är grejen med uppvaktning på Wordfeud? Har hänt mig flera ggr också att män börjat snacka sex där. Är detta allmänt känt?

Det är känt att WF ibland används för att ragga. Även som sexchat. Jag är man och spelar ofta. Det har hänt att kvinnor kommit med nämligen raka inviter. Det omvända är nog mycket vanligt.
  • SofieJ
    Anonym (Wf) skrev 2018-01-22 07:53:39 följande:

Det är känt att WF ibland används för att ragga. Även som sexchat. Jag är man och spelar ofta. Det har hänt att kvinnor kommit med nämligen raka inviter. Det omvända är nog mycket vanligt.

Okej det förklarar saken, jag som bara ville spela alfapet :(
  • Anonym (Wf)
    SofieJ skrev 2018-01-22 09:41:34 följande:

Okej det förklarar saken, jag som bara ville spela alfapet :(

Jag är också en som bara vill spela alfapet. Jag har alltid några partier på gång samtidigt. Jag spelar oftast mot random spelare.
Svar på tråden Frun chattar på KIK