Lizzojo skrev 2018-01-22 20:10:26 följande:
Nej, saken är den att min cykel i princip alltid är 30 dagar och ganska kort mensperiod ca 4 dagar. Men sist jag hade mena så hade jag influens samtidigt och läste någonstans att detta kan förskjuta hela cykeln, någon som hört om detta??
Du har kanske en kort stegring? Dvs du testar med en ägglossningstest klockan 19 och får negativt ...Och hade du testat klockan 22 så hade du fått positivt och så visar testet negativt när du testar igen dagen efter klockan 08?! Kan vara så?
Vet inte angående influensa men jag vet att olika faktorer kan skjuta upp ägglossningen tex stress/att man är så extremt förväntansfull över att få positivt ägglossningstest för att försöka få barn att man råkar skjuta upp ägglossningen av den anledningen
Hur kommer det sig att du testar? Kör du med donator så att du har bara få tillfällen att bli gravid på och df måste klaffa?/ partner som inte är så pepp på sex?
Annars så kan du ju ha sex varannan dag så slipper du riskera missa äl då färsk sperma lever länge plus du slipper stressen över att testa med ägglossningstester ^^