närstående tog livet av sig
Hej, vet inte alls vart jag ska ta vägen eller vad jag skall göra, jag är ingen som pratar av mig och flyttar helst fram problemen.
jag har lyckats börja skriva av mig lite.
jag är en kille på 24 år som skulle hem och besöka sin far efter jag jobbat klart,
en timme innan jag slutar får jag ett samtal av min syster då min mamma var till pappa sedan i chock hörde bara av sig till syster, så min syster fick ringa mig.
, min halvsyster ringde till mig och berättade " namnet " har skjutit sig, jag blir genast ställd och skyndar mig dit möts av en anbulans med blåljus och då tänker jag för mig själv " han lever fortfarande" annars kommer dem inte med blåljus jag kommer före dem springer uppför trappen, när jag kommer in i min pappas sovrum möts jag av att han ligger i sängen med geväret på bröstet och ett kulhål i huvudet, blodet var på alla vita väggar, tak & golv.
jag är glad att min syster inte fick se detta då jag drömmer om detta varje natt.
jag bor 2 trapphus ifrån detta går jag ut på min balkong så ser jag rummet allt hände i, går jag till bilen så går jag förbi hans trappuppgång.
och detta hände för 2 månader sedan, så jag vet ej om jag bearbetat detta då ja vill ibland smsa honom och se hur han mår.