Min dotters pappa er missbrukare
Hej på er.
Jag skulle behöva få lite tips.
Min Dotter är 12 år och sedan ca 1 år tillbaka, går hon mig på nerver riktigt ordentligt hon är verkligen tvär mot allt :(
Det är tjafs och bråk så fort man kommer hem genom dörren .
Det är så här att jag bor själv med henne, (sen hon va 6 månader)då hennes blev pappa är missbrukare. jag har egen vårdnad
Men så här är det hon ljuger kan inte kommunicera ordentligt är riktigt slarvig med allt och då mena jag med allt, hon borstar inte tänderna hon plockar inte efter sig ibland spola hon inte ens toa efter sig, hon kan inte hålla i gaffel ordentligt när vi äter mat hon spiller hon slänger med grejer förstör dörrar möbler alltså hon gör allt för att göra mig galen.
Hon hatar mig jag är världens sämsta mamma, jag är helt dum i huvudet som skaffade mig barn med en missbrukare som inte hon kan få träffa hon slår mig kan spotta på mig ( hennes pappa va inte missbrukare när vi träffades och inte när jag födde lilla heller utan det kom någon månad efter )
Riktigt envis och elak är hon, jag få hela tiden höra att hon vill ha en riktigt familj att hon vill oxå kunna berätta om sin pappa på skolan som dem andra barn gör, Jag fattar att hon tänker på sin pappa hela tiden, och idioten hade precis flytta in i samma område som oss.så hon kan ju träffa på han när hon är ute på stan eller vad som helst, och det har hänt ett par gånger då bli hon både glad och arg att hon få träffa han eller prata med han. Finns det kanske någon där ute som har ett barn i snart tonåren som har en förälder som missbrukar ? Hur gör ni då ? Vi har vart och prata med Bup men vi kommer inte fram till något vettigt tycker jag !
En riktigt förtvivlad mamma :(