• Anonym (Anon)

Min tjej luktar kondom då o då

Hej,

Jag har för första gången en flickvän och vissa gånger(ca 2 gånger i veckan) luktar min tjej (som jag träffat i ca 5 månader) kondom när vi kysser varandra, dvs omkring ansiktet.

Jag vet hur kondomer luktar och det är samma lukt som latexkondomer, min fråga är, finns det något spec medel ni tjejer använder för ansiktet eller liknande som luktar latex eller ska jag se detta som att hon träffar någon annan. Vet inte vart mina tankar flyger runt när jag misstänker sådant så jag behöver verkligen hjälp.

• Svar på tråden Min tjej luktar kondom då o då
  • Anonym (Tusse)

Kanske testar att suga med kondomer på en dildo i smyg..?

• Anonym (Halep)
    Anonym (Anon) skrev 2018-01-22 13:05:37 följande:

Hej,

Jag har för första gången en flickvän och vissa gånger(ca 2 gånger i veckan) luktar min tjej (som jag träffat i ca 5 månader) kondom när vi kysser varandra, dvs omkring ansiktet.

Jag vet hur kondomer luktar och det är samma lukt som latexkondomer, min fråga är, finns det något spec medel ni tjejer använder för ansiktet eller liknande som luktar latex eller ska jag se detta som att hon träffar någon annan. Vet inte vart mina tankar flyger runt när jag misstänker sådant så jag behöver verkligen hjälp.

Det är säkert hennes foundation, underlagskräm eller ansiktskräm. Du behöver nog inte oroa dig. Om man är otrogen, har man då kondom i ansiktet? Nu är ju jag lesbisk så det kanske finns mycket jag inte vet. Men spontant: nej, det är nog inget konstigt med din flickväns kondomdoftande ansikte.
  • Anonym (cilla)

Hon kanske använder primer som ju innehåller silikon och det luktar väl ungefär som latex.

• Anonym (Anon)

Tacksam för svar.

Men jag vet hur det är att ha sex med kondom, du trär på den med fingrarna och fingrarna får latex på dom o sen tar du på hennes ansikte under samlag därav luktar ansiktet latex.

Men det kanske är som du säger att det är en primer(vet inte vad det är) eller en lotion

• Anonym (Jk)

Hej!

Jag har en primer som luktar latex. Det du kan göra är att skoja med henne genom att fråga om du kan sminka henne på skoj. När du öppnar produkterna så kan du sniffa på dem, en efter en, det är normalt att sniffa på smink, vi tjejer gör det hela tiden. Hon skulle inte misstänka/märka något! =)

• Anonym (I)

Vad jobbar hon med? Jag använder latexhandskar i jobbet, och skulle jag klia mig i ansiktet så skulle det nog säkerligen lukta latex!

• SofieJ
    Anonym (I) skrev 2018-01-22 14:37:20 följande:

Vad jobbar hon med? Jag använder latexhandskar i jobbet, och skulle jag klia mig i ansiktet så skulle det nog säkerligen lukta latex!

Tänkte samma! Eller när man städar/diskar hemma. Jag brukar själv ha det för att inte förstöra naglarna eller torka ut händerna.
  • Anonym (Gummi)

Det KAN oxå vara nåt hon ätit. När jag blev tillsammans med min första pojkvän så tyckte jag att han luktade gummi och makaroner, men märkte senare att det var oftast efter att han ätit kött (eller druckit sprit)!

• Anonym (kom igen)

Lite förvånad över vilka naiva svar du får. I ett land där halva befolkningen knullar runt så drar man ändå slutsatsen att det bara är är sminket som luktar eller några andra långsökta antaganden.

Lita på din magkänsla, luktar det kondom så är det antagligen kondom. Jag hade en tjej som kom hem och luktade kondom om fittan, och mycket riktigt så visade hon sig vara en otrogen jävla slyna. 

• Anonym (Halep)
    Anonym (kom igen) skrev 2018-01-22 15:56:42 följande:

Lite förvånad över vilka naiva svar du får. I ett land där halva befolkningen knullar runt så drar man ändå slutsatsen att det bara är är sminket som luktar eller några andra långsökta antaganden.

Lita på din magkänsla, luktar det kondom så är det antagligen kondom. Jag hade en tjej som kom hem och luktade kondom om fittan, och mycket riktigt så visade hon sig vara en otrogen jävla slyna. 

Brukar du använda smink? Har du kunskap om hur olika produkter luktar som kvinnor kan ha i ansiktet? Finns en poäng med att TS frågar just kvinnor om råd i detta,
Svar på tråden Min tjej luktar kondom då o då