Själv har min pojkvän samma problem, jag och hans familj var ute på landstället i skärgården och bastade. Plötsligt när vi sitter där ser jag att en erektion börjar bildas med hela familjen inklusive småttingarna närvarande. Jag får panik och går ut ur bastun och signalerar att han ska följa med. Vi går ut och börjar prata om det, han säger att det händer hela tiden och att det är normalt, jag ser på honom med avskräck och säger att det är pinsamt. Nu när jag har lärt mig att det inte är onormalt mår jag dåligt...
Aja tillbaka till vad som hände, så jag ser att han blir ledsen och frågar vad han brukar göra av den och får svaret att han brukar onanera för att får bort den så jag svarar att jag kan hjälpa till, så vi går bort i skogen och jag ger honom oralsex. Det var bland det värsta jag har gjort, den smakade illa och luktade svätt.
Som slutsats säger jag att med erfarenhet har jag lärt mig att det är helt normalt (hans farsa fick det också, men fick ingen oralsex av mig iallafall, hehe) men rekommenderar att de får välja att lösa det på sitt egna sätt. Pappan verkade välja att låta den vara och stå mot himlen, personligen tyckte jag detta var ganska konstigt på grund av de unga barnbarnen i bastun som började fråga om det.
Mvh minna