• leffeboy

brukar du kille/man/p eller din kille/man/pokvän få stånd i varm bastu

Jag och en kompis pratade lite idag och hon frågade om jag får stånd när jag badar bastu,  men jag gillar inte bada bastu så jag vet inte.
    Hennes kille får stånd när han badar bastu och hon undrade om det var normalt.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden brukar du kille/man/p eller din kille/man/pokvän få stånd i varm bastu
  • FruSötPotatis

O ja, det är fullt naturligt för mannen att få erektion i bastun. Nu bastar jag inte så ofta längre med familjen, men mannen har berättat att både hans, och till och med åttaåringens, brukar resa sig lite småsött. Han har även sagt att det har varit såhär genom hela hans liv, tydligen är det en speciell känsla att sitta där bland så många andra, exponerade, män.

• SaraSilverfisk3

Hej, Min sambo och jag brukar regelbundet låna vår grannes bastu och sitta där nakna om kvällarna och mysa. I början var hans lem spänd hela tiden nästan, och eftersom jag inte alls var kåt utan bara ville mysa med honom i värmen blev jag irriterad och gav honom en snabb liten snärt på ollonet, vilket fick honom att vråla till och därmed förlora ståndet. Jag fortsatte med denna teknik varje gång han fick stånd i bastun, och nu mer får han aldrig stånd när vi bastar, vilket har fått bieffekten att hans penis är röd som en körsbärstomat. Detta är ett tips som jag tror skulle funka hos de flesta paren där kvinnan är trött på mannens konstanta sexlust!

• Anonym (VAFAN)
    SaraSilverfisk3 skrev 2018-01-22 21:15:37 följande:

Hej, Min sambo och jag brukar regelbundet låna vår grannes bastu och sitta där nakna om kvällarna och mysa. I början var hans lem spänd hela tiden nästan, och eftersom jag inte alls var kåt utan bara ville mysa med honom i värmen blev jag irriterad och gav honom en snabb liten snärt på ollonet, vilket fick honom att vråla till och därmed förlora ståndet. Jag fortsatte med denna teknik varje gång han fick stånd i bastun, och nu mer får han aldrig stånd när vi bastar, vilket har fått bieffekten att hans penis är röd som en körsbärstomat. Detta är ett tips som jag tror skulle funka hos de flesta paren där kvinnan är trött på mannens konstanta sexlust!

Fyfan! Slår du på din mans kuk??? Du kan ju inte vara riktigt frisk????
  • IcaTjejen34

Som en kvinnlig bastuveteran kan jag dela med mig av att jag alltid brukar bli rinnande våt av att sitta i bastun, älskar känslan av det och ibland brukar jag till och med kasta lite saft på aggregatet, då sprids det också en härlig arom i hela rummet, vilket är mysigt.

Även fast detta inte handlade så mycket om stånd så hoppas jag att du finner lite lugn i att även kvinnor kan bli lite upphetsade av bastandet.

• MinnaKvinna

Själv har min pojkvän samma problem, jag och hans familj var ute på landstället i skärgården och bastade. Plötsligt när vi sitter där ser jag att en erektion börjar bildas med hela familjen inklusive småttingarna närvarande. Jag får panik och går ut ur bastun och signalerar att han ska följa med. Vi går ut och börjar prata om det, han säger att det händer hela tiden och att det är normalt, jag ser på honom med avskräck och säger att det är pinsamt. Nu när jag har lärt mig att det inte är onormalt mår jag dåligt... 

Aja tillbaka till vad som hände, så jag ser att han blir ledsen och frågar vad han brukar göra av den och får svaret att han brukar onanera för att får bort den så jag svarar att jag kan hjälpa till, så vi går bort i skogen och jag ger honom oralsex. Det var bland det värsta jag har gjort, den smakade illa och luktade svätt.

Som slutsats säger jag att med erfarenhet har jag lärt mig att det är helt normalt (hans farsa fick det också, men fick ingen oralsex av mig iallafall, hehe) men rekommenderar att de får välja att lösa det på sitt egna sätt. Pappan verkade välja att låta den vara och stå mot himlen, personligen tyckte jag detta var ganska konstigt på grund av de unga barnbarnen i bastun som började fråga om det.

Mvh minna

• SaraSilverfisk3
    Anonym (VAFAN) skrev 2018-01-22 21:16:51 följande:
    Fyfan! Slår du på din mans kuk??? Du kan ju inte vara riktigt frisk????
    Jag vet att det kan låta lite absurt och grovt, men inget annat som jag hittils testat har funkat, och det här är det enda sättet som ger långvariga effekter. Sedan är det faktiskt inte ett slag såsom du påstår, utan är som jag uttryckligen sa i mitt inlägg endast en liten snabb snärt. Min Sambo tycker nu i efter hand att det jag utsatte honom för var bra för honom, och nu får han endast stånd när vi har sex. Tänk dig för innan du antar saker!
  • FruSötPotatis
    SaraSilverfisk3 skrev 2018-01-22 21:21:28 följande:
    Jag vet att det kan låta lite absurt och grovt, men inget annat som jag hittils testat har funkat, och det här är det enda sättet som ger långvariga effekter. Sedan är det faktiskt inte ett slag såsom du påstår, utan är som jag uttryckligen sa i mitt inlägg endast en liten snabb snärt. Min Sambo tycker nu i efter hand att det jag utsatte honom för var bra för honom, och nu får han endast stånd när vi har sex. Tänk dig för innan du antar saker!
    Även jag tycker att det här låter helt hemskt. Ska inte din man få vara sexuellt attraherad?
  • SaraSilverfisk3
    MinnaKvinna skrev 2018-01-22 21:21:09 följande:

Själv har min pojkvän samma problem, jag och hans familj var ute på landstället i skärgården och bastade. Plötsligt när vi sitter där ser jag att en erektion börjar bildas med hela familjen inklusive småttingarna närvarande. Jag får panik och går ut ur bastun och signalerar att han ska följa med. Vi går ut och börjar prata om det, han säger att det händer hela tiden och att det är normalt, jag ser på honom med avskräck och säger att det är pinsamt. Nu när jag har lärt mig att det inte är onormalt mår jag dåligt... 

Aja tillbaka till vad som hände, så jag ser att han blir ledsen och frågar vad han brukar göra av den och får svaret att han brukar onanera för att får bort den så jag svarar att jag kan hjälpa till, så vi går bort i skogen och jag ger honom oralsex. Det var bland det värsta jag har gjort, den smakade illa och luktade svätt.

Som slutsats säger jag att med erfarenhet har jag lärt mig att det är helt normalt (hans farsa fick det också, men fick ingen oralsex av mig iallafall, hehe) men rekommenderar att de får välja att lösa det på sitt egna sätt. Pappan verkade välja att låta den vara och stå mot himlen, personligen tyckte jag detta var ganska konstigt på grund av de unga barnbarnen i bastun som började fråga om det.

Mvh minna

Ge din man en liten snärt varje gång han får erektion. Jag lovar att det kommer löna sig!
  • Anonym (VAFAN)
    SaraSilverfisk3 skrev 2018-01-22 21:22:49 följande:
    Ge din man en liten snärt varje gång han får erektion. Jag lovar att det kommer löna sig!
    Stackars man! Vem är det egentligen som bestämmer i er relation?
  • Anonym (Mindre kåt tjej)
    SaraSilverfisk3 skrev 2018-01-22 21:15:37 följande:

Jag tycker att detta verkar som en ganska rimlig ide, men man måste vara försiktig att inte skada ollonet. Själv har jag en limiterad sexlust kontrasterande till min partner.

Ska använda detta knep nästa gång han blir klängig
Svar på tråden brukar du kille/man/p eller din kille/man/pokvän få stånd i varm bastu