• Semlan789

    Varför är ni HATERS?

    Läst massa svar på trådar här o flera av er är sjukt taggiga, otrevliga, väljer att misstolka varann för att skapa krig, är stingsliga o dömande. Vad har ni varit med om som gör er så sura o negativa? Är ärligt intresserad. Svara anonymt om ni vill : vad i erat liv har gått fel? Vad är orsaken till era sura miner o korta stubin? Du som känner dig träffad av rubriken får gärna svara.

  • Svar på tråden Varför är ni HATERS?
  • Dynomate
    Anonym (Jk) skrev 2018-01-22 23:45:40 följande:

    Semla utan mandelmassa är gott!


    Nej det ska vara med
  • Anonym (forum.)

    Det är bara på sådana här forum folk vågar att vara kaxiga, om de nu är lagda på det hållet. I verkliga livet, är det flesta trevliga, artiga och vänliga mot sina medmänniskor, då risken annars är stor att hamna i öppen konflikt. Så vissa visar bara sitt rätta jag här, de som alltid skall bråka och ställa allt på sin spets.

  • Anonym (Joi)

    Känner mig inte helt träffad men tänkte mest säga att jag pratar här såsom jag pratar i verkligheten. Rakt och ärligt.

    Anledning till att det rätt ofta blir hetskt här är nog att all världens idioter samlas här och ställer riktigt onödiga och korkade frågor, vilket man snabbt tröttnar på att läsa.

    Tex ? Omg är det här gravtestet positivt!???!? I mean, läs instruktionerna så får du reda på om det är positivt eller inte.

    Eller ?Hej jag hade sex för två dagar sedan och har alla grvaidsymtom man kan ha. Är jag gravid?!!!?

    Eller ?uuuuh jag orkar inte leva mer?.

    Eller ?alltså min mens ska komma om 5 dagar men testet är negativt. Finns det fortfarande chans att jag är gravid?????

    Så sjuuukligt tröttsamt med dessa trådar Flera gångerna dagen. När man hänger här vill man ändå läsa intressanta saker och bidra med råd. Men man tappar suget när dessa puckon skriver så korkade trådar.

Svar på tråden Varför är ni HATERS?