Tinderragg
Jag har matchat med en kille på tinder. Majoriteten av dom jag matchar med blir det aldrig att man skriver och börjar man skriv så dör det ut. Jag har rätt svårt för att chatta med folk. Med denna kille har det flutit på och vi har nu bytt snap med varandra. På snap pratar vi konstant, på en dag blev vi på topp på snaplistan (lilla gula hjärtat).
Vi har pratat om var vi vill bo (inte tillsammans men allmänt, om resor, om hur många barn vi vill ha, vad vi tkr ett förhållande ska gå ut på, vilka ?krav? vi har på en respektive osvosv.
Jobbar för tillfället på annan ort där han bor någon mil ifrån, han jobbar också borta men kom hem igår och jag åker hem mot mig idag. Tanken var att vi skulle ses igår men han blev ?för trött? och bad om ursäkt. Jag vill hemskt gärna ses då jag lätt ledsnar av att bara sitta och chatta i evighet, vill ju ha saker att prata om när man väl ses, om man ses. Han säger att han vill ses men har mkt att göra hemma då han jobbar borta annars, jag är i samma sits och förstår han.
Vad tror ni? Är han en sån som bara vill prata över internet, eller vill han ses. Tkr inte man pratar om barn och boende om man knte är intresserad. Han har även frågat om längd, vilket jag endast kan tycka är relevant ifall man vill ses.