Vad är din åsikt i detta?
Vad är din erfarenhet av tarotkort (spåkort)? Rösta på det alternativ som passar bäst i ditt fall.
Vad är din erfarenhet av tarotkort (spåkort)? Rösta på det alternativ som passar bäst i ditt fall.
Jag lägger själv ibland. Tycker att det är roligt :) Men tror inte det är något övernaturligt utan är mer att jag tolkar mitt eget undermedvetna, som en dröm ungefär.
Har råkat ut för det vid något tillfälle. Har ingen speciell åsikt om det när det används som en kul grej, däremot har jag förstås inga höga tankar om personer som försöker lura andra på pengar.
Med tanke på nuvarande ställning i enkäten börjar kag fundera på om kvinnlig rösträtt verkligen är berättigad.
Med tanke på nuvarande ställning i enkäten börjar kag fundera på om kvinnlig rösträtt verkligen är berättigad.
Aldrig testat, men skulle vilja prova någon gång. Inte för att jag tror på det, men är heller inte emot det. Bara för kul liksom!
Annat: Jag är en cyniker som lärde mig lägga tarot istället och spådde så folk bleknade av chocken.
Slutsats: Cold reading är inte jättesvårt. Folk som går på det...är inte så smarta.
Annat: Jag är en cyniker som lärde mig lägga tarot istället och spådde så folk bleknade av chocken.
Slutsats: Cold reading är inte jättesvårt. Folk som går på det...är inte så smarta.