Vågar inte testa..
För två veckor sedan borde mensen infunnit sig. Mensvärken kom, om än något lindrigare än vanligt, men endast lite rött i trosorna under två dagar.. Vanligtvis är den riklig i ca 4 dagar.
Har sedan sonen föddes 2013 haft väldigt oregelbunden mens, så att den uteblev är inget jag direkt reagerat på. Det är symptomen efter som gör mig fundersam.
Förra söndagen blev jag extremt sugen på sushi, konstigt då jag bara ätit de en gång tidigare men visst var de gott. Suget avtog under veckan men nu i söndags fick jag extrem craving efter sushi, så det inhandlades och åts. Igår, måndag, kände jag samma sug och de liksom vattnade i munnen. Idag igen, har upplevt en ökad mängd saliv i munnen idag. Sväljer och sväljer med de bara fortsätter, även sug på sushi. Åt sushi ikväll och suget stillas för stundeb, men efter 9 bitar är suget åter där...
Dessutom spänner det och liksom drar sig i magen och jag har upplevt ett svagt illamående sedan i söndags.
När jag plussade med sonen var ömma bröstet en av de första symptomen, men dem är inte de minsta ömma i dagsläget. Jag drar mig lite för att ta ett test, har varit alldeles för många negativa de sista året så jag väntar hellre in i de längsta...
Så vad tror ni?
Ytterligare en omgång av för mycket önsketänkande?