• Anonym (massage)

Sensuell massage

Min fru har bokat en tid hos en professionell man som ger sensuell massage till kvinnor. Är det någon som har testat detta och hur var det? Jag är främst intresserad av kvinnors upplevelser, men berättelser från män vars fru har testat är nästan lika intressanta.

Min fru gillar både sex och massage, så senast vi älskade så frågade jag henne om hon ville testa en sådan behandling. Hon darrade av upphetsning när vi pratade om det, så jag tror att hon kommer att uppskatta det.

Vi har testat trekant sedan tidigare och vi betalar inte, så kommentarer om otrohet och prostitution undanbedes i den här tråden.

• Svar på tråden Sensuell massage
  • Anonym (U)

Vad innebär sensuell masaage?

• Anonym (massage)
    Anonym (U) skrev 2018-01-24 19:37:06 följande:

Vad innebär sensuell masaage?

Enligt hans beskrivning så kommer hon besöka honom i en salong och ligga naken på hans massagebänk. Han kommer att ge henne en vanlig massage och bygga upp hennes upphetsning genom att vidröra hennes bröst och underliv på ett sensuellt sätt. Han har ganska många referenser från olika typer av kvinnor, så jag tror att detta kan bli bra.
  • Anonym (U)
    Anonym (massage) skrev 2018-01-24 19:47:37 följande:

Enligt hans beskrivning så kommer hon besöka honom i en salong och ligga naken på hans massagebänk. Han kommer att ge henne en vanlig massage och bygga upp hennes upphetsning genom att vidröra hennes bröst och underliv på ett sensuellt sätt. Han har ganska många referenser från olika typer av kvinnor, så jag tror att detta kan bli bra.

Sexköp är olagligt! Även för kvinnor!
  • Anonym (massage)
    Anonym (U) skrev 2018-01-24 19:52:17 följande:
    Sexköp är olagligt! Även för kvinnor!
    Vi betalar inget, och jag bad uttryckligen om att slippa den här typen av kommentarer i trådstarten. Lär dig läsa, för att sanka den förmågan borde vara olagligt.
  • Anonym (U)
    Anonym (massage) skrev 2018-01-24 19:55:34 följande:

Vi betalar inget, och jag bad uttryckligen om att slippa den här typen av kommentarer i trådstarten. Lär dig läsa, för att sanka den förmågan borde vara olagligt.

Du menar att det borde vara olagligt att inte gå dig till mötes om din vilja att slippa moralpredikningar?

Du kan önska vad du vill men du har absolut ingen rätt att kräva att då önskningarna uppfyllda.
  • Anonym (massage)
    Anonym (U) skrev 2018-01-24 20:01:51 följande:
    Du menar att det borde vara olagligt att inte gå dig till mötes om din vilja att slippa moralpredikningar?

Du kan önska vad du vill men du har absolut ingen rätt att kräva att då önskningarna uppfyllda.
    Men ärligt talat, vad vill du? Att gå in i tråden och tjata om prostitution tillför inget överhuvudtaget. Anledningen till att jag valde att starta en ny tråd var just detta, att personer som du alltid förstör trådar om detta ämne. Jag bad även uttryckligen om att slippa den här typen av trådkapning. Varför kan du inte respektera det?

Jag vill diskutera de erotiska aspekterna av detta, inte få feministisk propaganda kastad i ansiktet. Jag vill kunna läsa den här tråden tillsammans med min fru senare ikväll utan att bli totalt avtänd. Om du så gärna vill diskutera prostitution så föreslår jag att du startar en egen tråd om det, alternativt beger dig till ett FI-möte.
  • Anonym (Tänk själv lite då)
    Anonym (massage) skrev 2018-01-24 20:09:43 följande:
    Men ärligt talat, vad vill du? Att gå in i tråden och tjata om prostitution tillför inget överhuvudtaget. Anledningen till att jag valde att starta en ny tråd var just detta, att personer som du alltid förstör trådar om detta ämne. Jag bad även uttryckligen om att slippa den här typen av trådkapning. Varför kan du inte respektera det?

Jag vill diskutera de erotiska aspekterna av detta, inte få feministisk propaganda kastad i ansiktet. Jag vill kunna läsa den här tråden tillsammans med min fru senare ikväll utan att bli totalt avtänd. Om du så gärna vill diskutera prostitution så föreslår jag att du startar en egen tråd om det, alternativt beger dig till ett FI-möte.
    Men då är du på fel forum.
    På FL är alla feminister och om du inte tycker att sådana
    kommentarer tillför något så får du gå till Flashback-
  • Anonym (U)
    Anonym (Tänk själv lite då) skrev 2018-01-24 23:31:14 följande:

Men då är du på fel forum.

På FL är alla feminister och om du inte tycker att sådana

kommentarer tillför något så får du gå till Flashback-

Så även du och TS är feminister?
  • Anonym (AllaVåraLigg)

Jag vet att en av programledarna för podcasten Alla Våra Ligg testade det, i syfte att kunna berätta om upplevelsen i deras podd. Om jag inte minns fel avbröt hon behandlingen för att hon tyckte det blev för intimt och blev oerhört upphetsad. Hennes pojkvän tror jag satt i väntrummet utanför.

Du kan säkert hitta avsnittet, men om din fru vill göra det så är jag rätt övertygad om att själva behandlingen lär bli väldigt uppskattad :)

Svar på tråden Sensuell massage