Min kille var otrogen med min syster
Hej!
Jag är en tjej på 23 år. Jag har en kille på 22 år som jag varit tillsammans med o två år. Jag fick veta att han har varit otrogen med min 20 åriga lillasyster.
Tycker inte ni det är sjukt?
Båda har erkänt det utan skam eller någonting. Hade ni någonsin kunnat förlåta?
Min syster och min kille hade träffats i smyg men blivit påkomna.
Jag blev så ledsen när dom sa att det var sant.
Jag fick veta detta i söndags och är jättejättejätteledsen. Jag är mer ledsen på min syster än min kille. Jag vet inte vad jag ska ta mig till. Jag trodde inte att detta skulle hända. Jag har sjuk från jobbet och har varit det Måndag, Tisdag och Onsdag. Jag kommer inte klara av att gå till jobbet på Torsdag och Fredag. Jag är deprimerad. Det enda jag gör är att ligga och sova och gråta om dagarna. Det jag lever på är choklad, glass och en cola flaska om dagarna. Det är inte sunt överhuvudtaget men jag orkar inte göra nått annat.
Jag bor nu i lägenhet själv.
Mina föräldrar är oroliga för mig. Dom ringer mig ibland men jag har sagt till dom att dom inte behöver ringa så ofta för jag orkar inte prata med någon. Jag är både arg och ledsen på min syster.
Hade ni brutit kontakten med ert syskon om ni hade fått veta en sådan sak? Om våld hade varit lagligt i Sverige hade jag smällt till dom båda på käften som dom sent kommer glömma. Jag hade gett dom båda rejäla örfilar men det är olagligt.
Hur hade ni gjort? Jag tror inte jag kommer kunna ha någon kontakt överhuvudtaget med någon av dom. Dom känner inget dåligt samvete av det dom gjort. Är det rätt att bara stänga sig inne hemma helt själv i nån månad eller två?