• Anonym (Mia)

Hur får jag honom att komma fortare?

HEJ! Min nuvarande kan hålla på i evigheter, de har alltid vart så säger han. Jag kan uppskatta snabbisar ibland och blir extra kåt om killen har svårt för att hålla sig, gör ingen om en kille kommer för tidigt ibland tycker jag... då kör vi bara en extra omgång lite senare. Det händer aldrig med min nuvarande, jag hinner komma och ibland tröttna innan han är klar. Misstänker att han runkat väldigt hårt och mycket i sina dar, ibland vill han runka sig till slutet. Tror även att han genom åren haft höga prestationskrav. Tar gärna emot tipps på hur jag kan få honom mer kåt och avslappnad så han kommer fortare. Eller tips på hur jag kan hålla min kåthet längre och kommer ännu mer gånger.

• Svar på tråden Hur får jag honom att komma fortare?
  • Anonym (..)

Hitta något han tänder på. är ni lätt för att prata om sex? Vet du verkligen vad han gillar?

• Anonym (Wow)

Deepthroat. Han kommer komma direkt ;)

• Anonym (Erin)
    Anonym (Wow) skrev 2018-01-25 13:36:04 följande:

Deepthroat. Han kommer komma direkt ;)

Tvärtom för min man, han kommer snabbast i **ttan så det där var potentiellt ett värdelöst tips.
  • Anonym (Wow)
    Anonym (Erin) skrev 2018-01-25 13:40:13 följande:

Tvärtom för min man, han kommer snabbast i **ttan så det där var potentiellt ett värdelöst tips.

Haha ja kanske det. Jag har då aldrig varit med om att en kille inte kommer av det. Tack för din superfina kommentar!
  • Anonym (Jk)

Du kanske inte är den mest attraktiva kvinnan som han varit med? Blir lite svårt att komma fort då. Är det en kvinna man verkligen är tänd på så kan man inte hålla sig!

• Bjoer

Kollar han mycket på porr? Runkar till det? Isf. borde han sluta så blir det lättare.

• Anonym (Nugge)

Låt han ta dig i röven.

Garanterat sprutar han snabbt.

• Anonym (Tips o trix)

Ner med ena handen och greppa rejält om roten "bakom" pungen när
    han nöter på som värst. 
    Funkar på mig!! Every time!!!!

Svar på tråden Hur får jag honom att komma fortare?