• Anonym (TS)

Hur vet man att en kille INTE är intresserad längre?

Hej killar och tjejer!
    Träffade en kille under hela december och allt flöt på hur bra som helst. Sen förändrades han och gick från att vilja ses jätteofta, och höra av sig varje dag, till att nästan aldrig höra av sig och sällan frågar om vi ska ses. Han ger väldigt olika signaler.

Nu vänder jag mig till er, vad är typiska beteenden/handlingar etc. hos en kille som tyder på att han inte är intresserad längre? Dela gärna med er vad ni tror/vad ni vart med om!

• Svar på tråden Hur vet man att en kille INTE är intresserad längre?
  • Anonym (hm)

Beror väl på, vad menar du med olika signaler, gör han det nu med även fast han inte hör av sig?

Jag vet, av egen erfarenhet att blyga killar (som man verkligen vet är blyga) kan ge väldigt mixade signaler, men inte en icke blyg, då är han nog inte intresserad.

Eller vet han inte vad han vill själv och håller låg profil.

• Anonym (Easy as pie)

Det är ju lätt som en plätt. Killar är simpla varelser. Om de är intresserade, så brukar man inte behöva undra och analysera och vrida och vända på det... för det märks rätt tydligt om en kille är intresserad.

Om man finner att man upprepade gånger/kontinuerligt, behöver fråga sig själv om killen verkligen är intresserad, så är han med största sannolikhet INTE det.

Enda undantaget till detta är väl extremt blyga killar. Eller players.

Den kille du nämner är ju definitivt inte extremt blyg iaf, då ni redan hade mkt kontakt i början.

Slutsats, han är antingen rätt ointresserad, eller en player. Du bör avsluta.

• Anonym (fråga?)

Ja, det finns ju faktiskt bara en enda människa i världen som kan svara på din fråga.. och den personen hittar du inte här.

nåt sånt här:
    - Kan vi prata lite..? jag undrar en sak.
    - Vi träffades så mycket innan jul och det var underbart, nu känns det som att du undviker mig eller iaf inte tar initiativ till att höras och ses lika mycket.

- Vad beror det på? Är du inte intresserad av mig längre?

Du kan väl återkomma med svaret här.
    Jag gissar att det är som väntat..

Förälskelse ökar vissa typer av hormoner som gör att man blir lite "galen" och har svårt att tänka på något annat än den man är kär i.
    Denna fas kan hålla i sig upp till tre månader (har jag för mig).
    Därefter behöver den ersättas av den lugnare, tryggare formen av kärlek.

Om detta händer har man inte riktigt samma intensiva känsla.
    Det kan också bli så att det inte är lika kul längre när kär-och-galen-perioden avtar..

• Anonym (U)

Vill han bara sätta på dig och inget annat så är det ett tydligt tecken.

• Anonym (zzzzzz)

Han ligger med en annan tjej nu.

• Duckan

Att han inte hör av sig är väl den tydligaste av signaler?

• Anonym (TS)
    Anonym (hm) skrev 2018-01-25 14:02:19 följande:

Beror väl på, vad menar du med olika signaler, gör han det nu med även fast han inte hör av sig?

Jag vet, av egen erfarenhet att blyga killar (som man verkligen vet är blyga) kan ge väldigt mixade signaler, men inte en icke blyg, då är han nog inte intresserad.

Eller vet han inte vad han vill själv och håller låg profil.

Han är inte alls blyg. Han hör av sig då och då, men nu vart det ett tag sen han frågade om vi skulle ses. Jag hör inte heller av mig till honom längre eftersom han inte hör av sig till mig, så nu har vi inte hörts sen i lördags..
  • Anonym (TS)
    Anonym (fråga?) skrev 2018-01-25 14:28:27 följande:

Ja, det finns ju faktiskt bara en enda människa i världen som kan svara på din fråga.. och den personen hittar du inte här.

nåt sånt här:
    - Kan vi prata lite..? jag undrar en sak.
    - Vi träffades så mycket innan jul och det var underbart, nu känns det som att du undviker mig eller iaf inte tar initiativ till att höras och ses lika mycket.

- Vad beror det på? Är du inte intresserad av mig längre?

Du kan väl återkomma med svaret här.
    Jag gissar att det är som väntat..

Förälskelse ökar vissa typer av hormoner som gör att man blir lite "galen" och har svårt att tänka på något annat än den man är kär i.
    Denna fas kan hålla i sig upp till tre månader (har jag för mig).
    Därefter behöver den ersättas av den lugnare, tryggare formen av kärlek.

Om detta händer har man inte riktigt samma intensiva känsla.
    Det kan också bli så att det inte är lika kul längre när kär-och-galen-perioden avtar..

Har ställt dessa frågor redan och fick till svar att han vill träffa mig men att han vart upptagen.. hmm. Vet inte om jag ska säga till honom att jag skiter i detta nu eller om jag ska strunta i att ens säga någonting alls o bara låta det rinna ut ur sanden. Vad tycker du?
  • Anonym (TS)
    Anonym (zzzzzz) skrev 2018-01-25 14:29:46 följande:

Han ligger med en annan tjej nu.

Japp, dom tankarna har jag också haft.
  • Anonym (TS)
    Duckan skrev 2018-01-25 14:30:51 följande:

Att han inte hör av sig är väl den tydligaste av signaler?

Ja jag vet, men sen gör han ju ändå det då och då, och påstår att han vill träffa med mig osv. Han är jätte-oklar..
Svar på tråden Hur vet man att en kille INTE är intresserad längre?